וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים נרגשים: הסדרה "מטומטמת" תחזור לעונה שלישית

6.11.2017 / 11:35

כשבוע לאחר סיום העונה השנייה של הסדרה "מטומטמת" (HOT), הוחלט סופית כי תעלה עונה שלישית לסדרה - כך נודע לוואלה! תרבות. גם על העונה הבאה בת חן סבג תהיה חתומה כשחקנית, כותבת ויוצרת לצד שי קפון, במאי הסדרה

באדיבות HOT

עכשיו זה רשמי: הסדרה "מטומטמת" תשוב לעונה שלישית ב-HOT, כך נודע לוואלה! תרבות. העונה השנייה הסתיימה בשבוע שעבר, ובימים אלה נכתבת העונה החדשה. גם על העונה הבאה בת חן סבג תהיה חתומה כשחקנית, כותבת ויוצרת לצד שי קפון, במאי הסדרה.

"מטומטמת" זכתה בשלושה פרסים בטקס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2016, בתארים הדרמה היומית הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה יומית, והתסריט הטוב ביותר בסדרת דרמה יומית. על פי HOT, פרקי שתי העונות ביחד הוזמנו מעל ל-13 מיליון ב-HOT VOD . בנוסף, הסדרה זכתה לביקורות משבחות רבות.

מתוך הסדרה "מטומטמת" של הוט.
בת חן סבג בסדרה "מטומטמת"

"כשאנחנו נוסעים לפסטיבלים בחו"ל עם הסדרה 'מטומטמת', ואנשים שומעים באיזה תקציב צילמנו אותה, הלסת שלהם נשמטת", אמר שי קפון, במאי ומיוצרי הסדרה, בריאיון לוואלה! תרבות לפני חודשיים. "הדילמה העיקרית של הסדרה הזאת היתה על מה לוותר ועל מה לא. 'מטומטמת' צולמה כמו ז'אנר עליון, חוץ מהתקציב שהיה אפסי. היינו צריכים לעשות קסמים כדי להוציא מוצר כזה בתקציבים האלה. היה קשה ומאתגר. הבחירה ללכת ולא לוותר היא הדילמה החזקה, כי היה לזה מחיר מפחיד וחשש שלא נצליח לעשות את זה, כי זה נראה היה בלתי אפשרי. זה חצי מהמחיר שהדברים האלה אמורים לעלות. והמחיר הוא שהצוות יקרוס. הצוות פה קרע את התחת ברמה מטורפת, וידעתי שעוד רגע לא יישארו לי אנשים, כי הם יצנחו ולא יעמדו בעומס. אתה יודע, אתה עובד על הקצה, זו סדרה שאמורה להיות בפריים טיים של הוט וזו אחריות נורא נורא גדולה. הדילמה המרכזית היא אם להאמין בחזון שלך ולעשות את הבלתי אפשרי, בידיעה שיכול להיות שתוביל את כל הרכבת הזאת לתהום. או להמשיך ולהגיד: יאללה, אנחנו הולכים לעשות פה רוקנרול!". בתגובה לאמירת וואלה! תרבות כי אנו מקווים שבעונה השלישית יגדילו להם את התקציב, אמר קפון: "אחי, אף פעם אין יותר תקציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully