וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של מיליונים: שרית חדד תקיים מופעי ענק בסגנון "וגאס"

7.11.2017 / 7:20

שרית חדד תקיים בפברואר הקרוב סדרת מופעי ענק בסגנון המופעים של לאס וגאס בהשתתפות עשרות רקדנים, נגנים, אקרובטים ושחקנים. ומה השתנה אצלה בעקבות הפיכתה לאמא? "הפכתי לחרדתית יותר ופחות ספונטנית. אני שרה לה המון. היא אוהבת מוזיקה קלאסית"

יח"צ - חד פעמי

שרית חדד, אחת הזמרות המצליחות בישראל, תעלה בפברואר הקרוב מופע חדש בהשקעה של מיליוני שקלים. המופע, שקיבל את השראתו מבמות לאס וגאס, יכלול עשרות רקדנים, אקרובטים ושחקנים לצד תזמורת שתנגן לצדה, במה צפה ופירוטכניקה שתיבנה במיוחד למופעים שיתקיימו בהאנגר 11 שבתל אביב. המופעים יתקיימו בין 14 ל-17 בפברואר ומחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ל-420 שקלים.

המופע, שיירשם ודאי כאחד המופעים המושקעים שנוצרו בישראל, מספר את סיפורה של חדד מתחילת דרכה ועד היום. הוא צפוי לכלול את כל הלהיטים הגדולים שלה. "אחרי 22 שנים של עשייה, מרגש אותי שיש עוד משהו שעוד לא עשיתי", סיפרה לוואלה! תרבות. "כשהייתי בחודשי היריון מתקדמים פנו אלי עם הרעיון וידעתי שאני הולכת על זה. כששמעתי את הסיפור הבנתי מיד שזה תפור עלי ושזה אחד המופעים הגדולים שנעשו כאן עם רף מאד גבוה, כמו שאני אוהבת".

לא מזמן הפכת לאמא. מה השתנה בך בעקבות האימהות?

"קודם כל הפכתי להיות יותר מכילה, יותר קשובה, יותר חרדה, פחות ספונטנית. זה מוציא ממני רגשות שעד עכשיו לא הכרתי. התינוקת פתחה לי עוד חדר בלב".

את שרה לה שירים? שירים שלך, למשל?

"אני כל הזמן שרה לה. שירים שלי, שירים של אחרים. היא מאוד אוהבת מוזיקה קלאסית".

שרית חדד מופע חדש וגאס. יח"צ,
מופעי ענק. שרית חדד/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully