וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילומים מהיום האחרון בחייו של אמיר פרישר גוטמן לא יופיעו בסיום העונה של "מחוברים"

7.11.2017 / 18:02

בפרקי סיום העונה של "מחוברים", שישודרו הערב ומחר ב-HOT, לא יופיעו צילומיו האחרונים בחייו של האמן מחוף הים, בטרם טבע. לוואלה! תרבות נודע כי אלמנו, ינאי, לא הסכים למסור להפקה לשידור את החומרים הרגישים, בין השאר בגלל שקשה לו מאוד לצפות בהם ולהתמודד איתם כרגע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמיר פרישר גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרקי סיום העונה ה-8 של הסדרה "מחוברים", שישודרו הערב (שלישי) ומחר ב-HOT, לא יופיעו הצילומים האחרונים בחייו של המוזיקאי, השחקן והבמאי אמיר פרישר גוטמן, שצולמו בחוף לא מוכרז בין יום שישי ה-21 ביולי אחר הצהריים, לבין שבת שלמחרת בצהריים, בטרם טבע בעת שניסה להציל את אחייניתו מטביעה.

לוואלה! תרבות נודע כי אלמנו, ינאי פרישר גוטמן, לא הסכים למסור להפקה לשידור את החומרים הרגישים שצולמו בחוף הים, על רקע העובדה שקשה לו מאוד לצפות בהם ולהתמודד איתם כרגע. בשעות שלפני מותו הטראגי צולמו חומרים רבים, ובהם המסיבה שנערכה על החוף במלאת שנה ללידתו מחדש, נאום של אמיר וארוחת ערב שהתקיימה על החוף. כל אלה לא ישודרו, למרות רצון ההפקה, בין השאר בגלל שלינאי קשה רגשית עם שידורם. טרם התקבלה תגובת ינאי פרישר-גוטמן.

מהפקת "מחוברים" נמסר בתגובה: "בסדרה 'מחוברים' מתקיים דיאלוג שותף בין המשתתפים לבין היוצרים בנוגע לחומרים שצולמו. ינאי, בן זוגו של אמיר ז"ל, ביקש שלא נשתמש בחומר שצולם באותו יום טראגי וכמובן שכיבדנו את בקשתו, בדיוק כפי שכיבדנו בעבר ונכבד בעתיד בקשה של כל משתתף אחר לגבי פרסום של חומרים שצילם".

מיכל אמדורסקי, אמיר פרישר גוטמן. אינסטגרם, אתר רשמי
אמיר פרישר-גוטמן עם מיכל אמדורסקי בחוף הים, זמן קצר לפני מותו מטביעה/אתר רשמי, אינסטגרם

במהלך הסדרה, אמיר וינאי תיעדו במשך חודשים ארוכים את חייהם הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן ה-4. בין השאר נראים הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן, ומאבקיו למען הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים, ולמען שיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.

ינאי נסע כבר לפני יותר מחודש לפיליפינים, להוריו שחיים שם. לפחות לפי האינסטגרם שלו נראה קצת חיוך, מאתמול, בפעם הראשונה.

עוד באותו נושא

חשיפה: שיר מצמרר מהפרויקט האחרון של אמיר פרישר גוטמן

לכתבה המלאה
ND הזמר אמיר פרישר גוטמן מאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה. מערכת וואלה! NEWS
אמיר פרישר-גוטמן עם מיכל אמדורסקי ביומו האחרון/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully