וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר ואלן פרסונס: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

9.11.2017 / 6:20

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הפסנתר

אין דבר שמעיד יותר על הצלחתו של פסטיבל מכמות השנים שבמהלכן הוא מתקיים. לכן, אין ספק שפסטיבל הפסנתר אשר רץ כבר 19 (!) שנים הוא אחד הפסטיבלים המצליחים - והמשובחים - בישראל. מדי שנה מגיעים עשרות אמנים ומוזיקאים בפסטיבל התל אביבי, מאפשרים לעצמם להסיר מעט את כובד העיבודים החשמליים שמלווים אותם לאורך כל השנה, ולרגע אחד להתמסר לכלי הנגינה היפה ביותר בעולם: הפסנתר. לרוב מתלווה להופעה המיוחדת והחד-פעמית גם אירוח של אמן אחר ולכן החגיגה כפולה ומכופלת. הפסטיבל, שנפתח אתמול, יימשך עד מוצאי שבת והשנה לוקחים בו חלק מגוון אמנים מז'אנרים שונים ומסקרנים: עברי לידר, מוקי, לונא אבו נסאר, אביב גדג', רוקפור (מארחים את מיכה שטרית), נועם רותם (עשור ל'עזרה בדרך'), החצר האחורית, עדי אולמנסקי, נועם בנאי (מארח את אורן ברזילי) ואיחוד מסקרן של "קצת אחרת" (שם טוב לוי, שלמה גרוניך ושלמה יידוב).

מתי? 8-11 בנובמבר

איפה? מוזיאון תל אביב לאמנות

למה? כי הוא הפסטיבל הכי שווה בישראל

לרכישת כרטיסים

לא יאמן שעברו כבר עשר שנים. נעם רותם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלן פרסונס

אנשי תקשורת מוזמנים למחזר את ההתחכמות בשימוש בצמד המלים: "עין לציון", לצורך תיאור חזרתו של המפיק, היוצר והזמר אלן פרסונס לישראל, עליה פורסם לראשונה בוואלה! תרבות. זהו ביקורו השלישי של פרסונס בישראל, במלאת 40 שנה לאלבומו "I ROBOT". בהופעה יבצע עם להקתו את שירי האלבום, ובנוסף את הלהיטים שאינם כלולים באלבום זה, "Eye in the sky" ו-"Old and wise". בריאיון שקיימנו עם המוזיקאי לקראת הופעותיו בארץ, סיפר פרסונס שהפעם, בניגוד לעבר, רוג'ר ווטרס לא ניסה למנוע את בואו ("הוא ידע שאתעלם ממנו"), התנצל שעבד רק מעט עם נשים ("ככה זה ברוק המתקדם") וגילה כי באופן מפתיע אינו מאזין למוזיקה של אחרים. מה שברור – למוזיקה שלו שווה לחזור פעם נוספת, ולהפנות אוזן לא רק ל"עין".

מתי? 9 ו-11 בנובמבר

איפה? הערב במרכז הקונגרסים בחיפה, ובמוצ"ש בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

למה? בגלל הרפרטואר המרשים, ההפקה המוזיקלית העשירה הצפויה וכדי לחוש גאווה ישראלית מהבסיסט הישראלי שלו, גיא ארז.

לרכישת כרטיסים

The Alan Parsons Project - Don't Answer Me. הערב בחיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסבית קטלנית

כבר עשר שנים שפסטיבל הקולנוע "לסבית קטלנית" מצליח למצב את עצמו כאחד האירועים הבולטים של הקהילה הלסבית בארץ. מדובר בשלושה ימים של קולנוע שיצרו נשים לסביות, על לסביות, עם לסביות. חמישה אולמות, 1,500 מוזמנות ומוזמנים והמון קולנוע איכותי. אל תתנו לשם לבלבל אתכם - מדובר בחוד החנית של היצירה הקולנועית בארץ, וכלולים בפסטיבל סרטים עטורי פרסים שהוקרנו בפסטיבלים ברחבי הארץ והעולם.

מתי? 10,11 בנובמבר

איפה? סינמטק תל אביב

למה? כי זה כבר מזמן לא אירוע שוליים

לרכישת כרטיסים

אל תפספסו את הקדימון הקורע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחור כזה

בשלב הזה של חייה, הקומדיה המשפחתית "שחור כזה" יודעת בדיוק מה עובד אצלה. התמהיל בין המצחיק לפוליטי והחברתי הפך אצלה לדרגת אמנות, בדרך שהתווה היוצר האגדי נורמן ליר ("הכל נשאר במשפחה"). הילדים מעולים, הסבא איקוני, הסבתא אדירה, גם ההורים לא רעים. אבל אם משהו ניכר בפתיחת העונה הרביעית, שהחלה ב-yes Comedy בשבת האחרונה, זה ש"שחור כזה" משתדלת לצאת מהאזורים הנוחים שלה. בשילוב בין אמירה נוקבת והצבה של נושא לוהט בחזית - קריאה להכיר ביום השחרור של השחורים כחג מעט יותר משמעותי מכפי שהוא היום - לבין מחזמר בימתי א-לה "המילטון", הפרק נראה כהצהרת כוונות מרשימה בנוגע לכיוונים היצירתיים שהיא הולכת אליה.

מתי? 11 בנובמבר, 17:50

איפה? yes Comedy.

למה? כי השילוב המדויק שלה בין קומדיה מצוינת לבין גירוי מחשבתי עדיין חזק ויציב.

ככה נראה הפרומו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריטה, ניסים שקופים

לאחר פעילות מפוארת של שלושה עשורים, במהלכן ביססה את מעמדה כזמרת של המדינה, ריטה שואפת לשיאים חדשים במופע טרי מושקע מיוחד. החגיגה תשלב בין שירים מאלבומה האחרון והשניים-עשר במספר, "נסים שקופים", לצד להיטיה הגדולים מן האלבומים הקודמים, והפעם בעיבודים חדשים, בליווי 12 נגנים ובהפקה מוזיקלית של עמי רייס. ההופעה הראשונה תתקיים ביום שישי הקרוב בהיכל התרבות בתל אביב, ובהמשך תגיע הזמרת גם לבאר שבע, ירושלים, חיפה, פתח תקווה וראשון לציון.

מתי? יום שישי, 10.11

איפה? היכל התרבות תל אביב

למה? כי לפעמים יש נסים כבר לפני חנוכה

"מזמן", מתוך "ניסים שקופים", ריטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקס פקטור

לא נעים לומר, אבל ההחלטה של רשת 13 להציב את "אקס פקטור" ראש בראש מול ריאליטי מוזיקה אחר, "הכוכב הבא" של קשת 12, תתברר כהחלטה לא חכמה. בעוד ש"הכוכב הבא" מאופיינת בקצב טוב וברעננות – המתחרה שלה סובלת מעייפות ושעמום. גם צוות ההנחיה והשופטים מתישים למדי: בר רפאלי לא מצליחה להמריא, עברי לידר יבש, שירי מיימון ומשה פרץ סתמיים, והרכש החדש סאבלימינל – מי שהיה אמור להיות הפה הגדול והחצוף של התכנית - הפך לממלכתי יותר מיולי אדלשטיין.

למה לא? כי כבר עדיף את הפרסומת של הודיז

בר רפאלי. splash
בר רפאלי, איפה און?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully