וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה זהותה של הסוכנת הישראלית שהפעיל הארווי ויינשטיין

9.11.2017 / 10:35

סטלה פן, יוצאת חיל האוויר, היא הסוכנת שנפגשה בחשאי עם מתלוננות מטעמו של המפיק החשוד בשורה של הטרדות ותקיפות מיניות. על פי דיווח בדיילי מייל, הציגה עצמה פן כנציגה של ארגון לזכויות נשים, והצליחה להוציא מידע רב ממתלוננות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציגה עצמה כנציגה של ארגוני זכויות נשים. סטלה פן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשת הארווי ויינשטיין, שכוללת בשלב הנוכחי תלונות מכ-100 נשים שונות שנפגעו על ידי המפיק רב העוצמה, הסתעפה השבוע עם חשיפת הניו יורקר על הסוכנים הפרטיים שהפעיל ויינשטיין כדי להלך איימים על מתלוננות ועיתונאים. בתחקיר נחשף שאחת מהחברות שהציעו את שירותיהן לויינשטיין היא Black Cube הישראלית, שמעסיקה שורה של יוצאי צבא ומוסד ישראלים, כמו גם בוגרי חטיבות המודיעין.

הדיילי מייל חושף הבוקר (חמישי) את זהותה של אחת הסוכנות, סטלה פן בת ה-30. על פי ממצאי התחקיר, פן עשתה שימוש בזהויות בדויות שונות כדי להשיג פגישות עם מתלוננות ועיתונאים, בניסיון לדלות מידע על כוונותיהם ועל המידע שנמצא ברשותם. בין היתר, נפגשה פן עם השחקנית רוז מק'גוון - אחת המתלוננות נגד ויינשטיין - והצליחה להשיג עותק מספר זכרונות פרי עטה, שטרם פורסם. השתיים נפגשו שלוש פעמים: בניו יורק, קליפורניה ופגישה נוספת בונציה. בכל אחת מהפגישות לחצה עליה פן לקבל מידע נוסף על טענותיה נגד ויינשטיין.

הארווי ויינשטיין. GettyImages
הולך ומסתבך מיום ליום. הארווי ויינשטיין/GettyImages

פן שירתה בצה"ל, ועל פי טענת הדיילי מייל אף מתגוררת ביפו. באתר החברה נכתב שעלתה לישראל מיוגוסלביה לשעבר ב-1994 ושירתה בחיל האוויר. בנעוריה לקחה חלק במשלחות לארה"ב ואוסטרליה למטרת גיוס כספים עבור קהילות יהודיות. ב-2010 סיימה את לימודיה בבית הספר למשחק של ניסן נתיב.

בפגישותיה עם מתלוננות טענה כי היא נציגה של ארגון לזכויות נשים, ואף ביקשה ממק'גוון לנאום בכנס נשים שאירגנה. גם אחרי שפרשת ויינשטיין נחשפה, המשיכה פן לשמור על זהותה הבדויה. במייל ששלחה למק'גוון לאחר שחשפה את טענותיה כלפי ויינשטיין, שיבחה את אומץ ליבה . "היי אהובה, איך את מרגישה? רק רציתי לומר לך כמה אמיצה אני חושבת שאת", נכתב במייל.

על פי ההערכות, נדרש ויינשטיין לשלם 1.3 מיליון דולר עבור שירותי החברה. דיווח מוקדם יותר השבוע בדיילי מייל הצביע על כך שהמפיק לשעבר מאושפז בימים אלה במוסד גמילה יוקרתי באריזונה, בו שוהה גם קווין ספייסי, החשוד בשורה הולכת ומתארכת של הטרדות ותקיפות מיניות. בנוסף, לאחר ש-12 נשים שונות (ובהן השחקנית פז דה לה הווארטה) הגישו תלונות על אונס נגד ויינשטיין, בוחן הסקוטלנד יארד בשיתוף פעולה עם משטרת ניו יורק את האפשרות להעמיד את ויינשטיין לדין פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully