וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני הודיעה: נפיק טרילוגיה חדשה בסדרת "מלחמת הכוכבים"

10.11.2017 / 0:24

הטרילוגיה תציג דמויות וקווי עלילה חדשים ביחס לסרטים הקודמים. יביים אותה ריאן ג'ונסון, מי שיצר זה עתה את "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי", וזו לא הפצצה היחידה שהטילו בדיסני

צילום מסך

בשורות מסעירות למעריצות ומעריצי "מלחמת הכוכבים": אולפני דיסני הודיעו היום (חמישי בלילה שעון ישראל) על הכוונה ליצור טרילוגיה חדשה בסדרה, שיהיו בה דמויות וקווי עלילה שונים לעומת הפרקים הקודמים, ותתרחש ביקום אחר לעומתם. את שרביט הבימוי של הפרויקט המסקרן יקבל ריאן ג'ונסון, במאי "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי", הפרק השני בטרילוגיה הנוכחית של הסדרה, שהתחילה ב-2015 עם "הכוח מתעורר", והגיעה כמובן לאחר שישה סרטים קודמים, ששינו לחלוטין את עולם הקולנוע משנות השבעים ועד ימינו.

"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" ייצא לאקרנים בארצות הברית, בארץ וברחבי העולם רק בחודש הבא, אך מנהלי דיסני מן הסתם כבר צפו בו וככל הנראה היו מרוצים עד מאוד מן התוצאה, לאור העובדה שהביעו אמון כל כך גדול בג'ונסון והחליטו להפקיד בידיו גם את הטרילוגיה הבאה תחת מטריית "מלחמת הכוכבים".

כמו את "אחרוני הג'דיי", גם בטרילוגיה החדשה אמור להיות שותף המפיק הישראלי-אמריקאי רם ברגמן, שותפו הקבוע של ג'ונסון, שהיה אחראי לפריצות הדרך שלו, הסרטים המוערכים "בריק" ו"לופר".

הקרדיט הזה אינו מובן מאליו: בשנים האחרונות, לא רק שבמאים רבים לא קיבלו הזדמנות לביים סרטים נוספים בסדרת "מלחמת הכוכבים", אלא פוטרו מן הסרט היחיד שעליו עבדו עוד לפני תום הצילומים שלו. קולין טרוורו, פיל לורד וכריסטופר מילר וג'וש טרנק – כולם לא השכילו להסתדר עם ההנהלה וההפקה הדומיננטיות, אך ג'ונסון הצליח במקום שבו נכשלו.

ג'ונסון מיהר להגיב על ההתפתחויות, ועשה זאת בטוויטר כמובן. הוא צייץ: "גם כך קיוויתי שתאהבו את 'אחרוני הג'דיי' אבל עכשיו אני *באמת* מקווה שתאהבו אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשך יבוא. מתוך הטריילר של "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ההודעה המלהיבה מסר בוב איגר, מנכ"ל דיסני, במהלך פגישה עם משקיעים, בה חשף תוכניות עתידיות נוספות. כפי שכבר פורסם בעבר, האולפן מתכוון להקים שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס וכדי לרפד אותו, הוא מתכוון להביא למסך סדרות שיהיו מבוססות על "מלחמת הכוכבים", "מפלצות בע"מ", ו"היי סקול מיוזיקל". כמו כן, מחיר המנוי צפוי להיות נמוך משמעותית מאשר אצל המתחרים.

מעניין לציין כי הגלגול הטלוויזיוני העתידי של "מלחמת הכוכבים" יהיה עם שחקנים בשר ודם – וזאת בניגוד לעיבודים טלוויזיוניים קודמים, שהיו כולם באנימציה.

אולפני דיסני, יש לציין, מספקים השנה שלל כותרות. בין השאר, הספיקו לעשות בחודשים האחרונים את כל המהלכים הבאים, חלקם מגלומניים וכוחניים: להודיע כי יוציאו את כל התכנים השייכים להם מנטפליקס לטובת שירות הסטרימינג העצמאי שיקימו, כולל עונות חדשות של סדרות כמו "ג'סיקה ג'ונס" ו"דרדוויל" וכל סדרה עתידית בכיכובם של גיבורי וגיברות מארוול; להציב דרישות חסרות תקדים מבעלי בתי הקולנוע שיקרינו את "מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון" ולדרוש מהם אחוזי הכנסות גבוהים במיוחד; להטיל חרם על העיתון הנפוץ לוס אנג'לס טיימס בשל פרסום לא אוהד, ממנו נאלצו לסוג בעקבות מחאות של כלי תקשורת אחרים; ולנהל משא ומתן על רכישת אולפני פוקס, שבשלב זה הוקפא – אבל עם דיסני, אף פעם אי אפשר לדעת.

.

עוד באותו נושא

"לופר": ברוס וויליס נוסע בזמן וחוזר עם תובנות מעוררות מחשבה

לכתבה המלאה
ריאן ג'ונסון. GettyImages
על גג העולם. ריאן ג'ונסון/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העתיד מסעיר. מתוך "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully