וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גל גדות מאיימת לא להשתתף בהמשכון של "וונדר וומן" אם הקולנוען המטרידן ברט ראטנר יהיה מעורב בו

12.11.2017 / 7:04

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, גל גדות הבהירה לאולפני וורנר שעליהם להרחיק מסרט ההמשך את ברט ראטנר, הקולנוען שהשתתף במימונו של הפרק הקודם, ולאחרונה הואשם בשורה ארוכה של הטרדות ותקיפות מיניות

עריכת וידאו: ניר חן

המלחמה בנגע ההטרדות המיניות בהוליווד: לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, גל גדות הודיעה לאולפני וורנר שתשתתף בסרט ההמשך של "וונדר וומן" אך ורק אם הפעם לא תהיה בו שום מעורבות מצד חברת ההפקה של הקולנוען ברט ראטנר, שהואשם לאחרונה בשורה ארוכה של הטרדות מיניות.

חברת ההפקה של ראטנר, RatPac, נטלה חלק בהפקת הסרט הקודם וכמובן גם נהנתה מרווחיו, דבר שלכאורה גדות לא מעוניינת שיקרה שוב. בחודש שעבר, השחקנית הישראלית כבר החרימה אירוע לכבודו של הקולנוען, בו היתה אמורה להעניק לו פרס, וכעת מגיע גם הצעד הזה.

מקור המקורב לכאורה לגדות, צוטט בתקשורת האמריקאית באומרו "היא עומדת על העקרנות שלה והיא יודעת שהדרך הכי טובה לפגוע באנשים כמו רטנר, זה דרך הארנק. היא גם יודעת שאולפני וורנר חייבים לעמוד בצדה. הרי לא ייתכן כי אדם שהואשם בכל כך הרבה הטרדות מיניות יהיה מעורב בסרט על העצמה נשית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשת חיל ועקרונות. גל גדות ב"וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראטנר, במאי ומפיק שהיה אחראי לשלל שוברי קופות ובהם טרילוגיית "שעת שיא", הואשם לאחרונה בשלל מעשים חמורים. הלוס אנג'לס טיימס חשף עדויות נגדו מצד שש נשים. בין השאר, השחקנית נטשה הנסטרידג' ("מין מסוכן"), סיפרה כי הוא ניסה לכפות עליה מין אוראלי עת שהתה במסיבה בביתו ב-1990, כשהיתה בת 19 בלבד.

השחקנית קתרין טאון תיארה מקרה אחר, שאירע במסיבה בשנת 2005, ובה לטענתה עקב אחריה ראטנר לחדר האמבטיה וניסה להידחק אחריה. בנוסף, היא מספרת, נהגה העוזרת שלו להתקשר אליה שוב ושוב במשך חודשים במטרה לקבוע דייט בין השניים

העדות החמורה ביותר היתה של אוליביה מאן ("חדר החדשות"), שסיפרה כי במהלך עבודה על פרויקט משותף הוא פרץ מחדר השירותים ערום למחצה ו"אונן בנמרצות". השחקניות ג'יימי ריי ניומן, ארי סאסקי וג'ורינה קינג תיארו אף הן מפגשים טעונים מינית עם ראטנר.

שלשום, השחקנית אלן פייג' פרסמה סטטוס בפייסבוק ובו סיפרה על החוויות הקשות מן העבודה המשותפת עם ראטנר על הפרק השלישי של "אקס-מן", כשהיתה בת 18. לדבריה, שאושרו על ידי שחקנים אחרים שהיו בצילומים, הקולנוען הוציא אותה מהארון ואמר לשחקנית אחרת בקול רם "את צריכה לדפוק אותה כדי שהיא תבין שהיא לסבית".

ובחזרה לדיווח על האולטימטום של גדות: היא עצמה טרם הגיבה. אולפני וורנר הכחישו את הפרסום, אך סביר להניח שגם בלי האולטימטום של השחקנית, הרי שלאור הנסיבות, הם לא היו מעוניינים שאישיות כמו רטנר תהיה מעורבת בהמשכון המדובר של "וונדר וומן".

עוד באותו נושא

חודש וחצי לפני הפצת סרטו החדש של קווין ספייסי, הוא יצולם מחדש - בלעדיו

לכתבה המלאה
ברט ראטנר. GettyImages
עומדת נגדו שורה ארוכה של האשמות. ברט ראטנר/GettyImages
אלן פייג'. AP, Katsumi Kasahara, AP
סיפרה כי ראטנר אמר לשחקנית אחרת "תדפקי אותה כדי שתבין שהיא לסבית"/AP, AP, Katsumi Kasahara
גל גדות לובשת ז'יבנשי בבכורת וונדר וומן, לוס אנג'לס, מרץ 2017. GettyImages
כבר החרימה אירוע לכבודו של ראטנר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully