וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הכס" - הדור הבא: אמזון תפיק סדרה לשר הטבעות

13.11.2017 / 22:55

מתוך רצונה של חברת "אמזון" להשיק סדרת פנטזיה בדומה ל"משחקי הכס", היא חתמה על עסקה גדולה על סך 250 מיליון דולר לרכישת זכויות הטלוויזיה ליצירה "שר הטבעות", תוך התחייבות למספר עונות ואפשרות לסדרת ספין אוף

סאם גמג'י – שר הטבעות. באדיבות yes,
מתוך הסרט "שר הטבעות"/באדיבות yes

מתוך רצונה של חברת "אמזון" להשיק סדרת פנטזיה בדומה ל"משחקי הכס", היא חתמה על עסקה גדולה על סך 250 מיליון דולר לרכישת זכויות הטלוויזיה ליצירה "שר הטבעות", המבוססת על ספרי הפנטזיה של ג'. ר. ר. טולקין. שירות הסטרימינג התחייב למספר עונות לסדרת "שר הטבעות", כולל אפשרות לסדרת ספין אוף.

סדרת "שר הטבעות" החדשה תהיה פריקוול ל"אחוות הטבעת" של טולקין, ותופק על ידי אולפני אמזון בשיתוף עם "טולקין אסטייט אנד טראסט", הגוף שמנהל את עזבונו של טולקין, "הארפר קולינס" ו"ניו ליין סינמה" שהינה מחלקה בוורנר ברוס. אנטרטיינמנט, שהפיקה את הסרט "שר הטבעות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמזון רוצה סדרה בדומה ל"משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"טולקין אסטייט" פנו לאמזון, לנטפליקס ול-HBO בניסיון למכור את הפרויקט. נראה כי במסגרת העסקה אמזון שילמו סביב 250 מיליון דולר בעבור הזכויות בלבד, עוד לפני עלות הפיתוח, הכוכבים וההפקה, כאשר תקציב של סדרת פנטזיה בסדר גודל כזה הוא כ-100-150 מיליון דולר לעונה.

"שר הטבעות היא תופעה תרבותית שלכדה את דמיונם של דורות של מעריצים בספרות ועל המסך", אמרה שרון טל יגואדו, ראש מחלקת סדרות באולפני אמזון. "אנחנו גאים לעבוד עם 'טולקיין אסטייט אנד טראסט', 'הארפר קולינס' ו'ניו ליין' בשיתוף המרגש לטלוויזיה, ונלהבים לקחת את מעריצי 'שר הטבעות' למסע עלילות גבורה חדש בארץ התיכונה".

הגרסה הטלוויזיונית תתרחש בארץ התיכונה, עם קווי עלילה חדשים הקודמים ל"אחוות הטבעת" של טולקין. בשנת 1999 אמזון, המובילה העולמית במכירת ספרים, הכריזה כי ספרי "שר הטבעות" נבחרו על ידי לקוחות אמזון כספר האהוב של המילניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully