וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצה דיממה בפניה - ליידי גאגא עצרה את הופעתה

15.11.2017 / 11:39

במהלך הופעתה בקונטיקט שבארה"ב, הבחינה ליידי גאגא במעריצה מדממת. היא קטעה את הופעתה כדי לוודא שהמעריצה בסדר ומטופלת, הקדישה לה להיט והזמינה אותה אל מאחורי הקלעים

הזמרת וזוכת הגראמי ליידי גאגא סייעה למעריצה במהלך הופעתה בקונטיקט, ארצות הברית, ביום שבת. לאחר שכוכבת הפופ בת ה-31 הבחינה במעריצה מדממת, היא קטעה את הופעתה באמצע כדי לוודא שהמעריצה, מרידת' שמה, בסדר. "פשוט הסתכלתי וראיתי", אמרה גאגא על הבמה, "האם כולכם בסדר? אתם זקוקים לעזרה נוספת? כן? אוקיי, אז אתם צריכים פרמדיק?".

ליידי גאגא לובשת אלכס אולישני על השטיח האדום בטקס פרסי הגראמי 2017, פברואר 2017. GettyImages
ליידי גאגא על השטיח האדום בטקס פרסי הגראמי השנה/GettyImages

"מרידת'", המשיכה הזמרת, "אני כל כך מצטערת שנחבטת בפניך ושאת מדממת". הקהל השמיע כקול אחד "הוווו", וחלקו מחא כפיים על תגובתה של גאגא לפצועה.

"אנחנו נוודא שאת בסדר", אמרה גאגא בעוד שהפצועה הובלה לטיפול רפואי. "אוקיי, אני חושבת שהיא הולכת עכשיו לראות רופאים. מה שכולנו צריכים לזכור זה שיש דברים יותר חשובים משואו ביזנס".

ליידי גאגא, אוקטובר 2015. GettyImages
ליידי גאגא/GettyImages

בהמשך, הוסיפה גאגא: "נקדיש את השיר הבא למרידת', בסדר?", והחלה לבצע בגרסת א-קפלה ללהיטה "פפארצי". ולפני שיר אחר אמרה: "תקפידו לתת לנערה הזאת להיכנס למאחורי הקלעים".

סיבוב ההופעות הנוכחי של ליידי גאגא, "Joanne World Tour" שמו, החל ב-1 באוגוסט, בקנדה, בעקבות אלבומה " Joanne" שיצא ב-2016. בשנה הבאה (2018) גאגא צפויה לשחק בגרסה המחודשת לדרמה הרומנטית הקולנועית "כוכב נולד", שיביים ברדלי קופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully