וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פסטיגל: 5 אטרקציות לבילוי עם הילדים בחופש חנוכה

27.11.2017 / 8:20

קרקס שכולו חו"ל, אתגר קלוריות הום-מייד ואפילו נוסטלגיה שלא מעיקה על אף אחד: החג הכי ילדותי שיש הוא הזדמנות להתחבר מחדש לילדים שלכם ולהציע להם חגיגה קצת אחרת

אילוסטרציה. ShutterStock
מחכה לכם חנוכה עתיר סרטים/ShutterStock

יום מהסרטים

אין דרך יעילה להתחמק מהעומס של אולמות הקולנוע במהלך החג, ואם אתם כבר שם – כדאי כבר להפוך את הכול לחוויה שממש תגרום לכל המשתתפים ליהנות.

מן הידועות היא שבצורת סרטי הילדים והנוער בשבועות האחרונים מכוונת לכך שבחנוכה נקבל יותר סרטים על המסך הגדול – ואנחנו כאן כדי לנצל את כל העסק: זה מתחיל מתכנון מדויק של איפה-מתי-מה-וכמה, ונגמר בהוצאה לפועל של מבצע צבאי, הוליווד סטייל. התוצאה: סרט קליל וכיפי בשעות הבוקר, הפסקת צהריים בתוך הקומפלקס או לידו, וחזרה לסרט נוסף, שיהיה, בתקווה, קליל וכיפי לא פחות.

בתפריט: "לגו נינג'גו" או "סופר ראביט" לקטנים, "מלחמת הכוכבים" או "להתראות כריסטופר רובין" לבוגרים יותר, ו"פרדיננד" או "קוקו" לכולם, על הוריהם וקרוביהם.

חו"ל זה כאן

ואם אנחנו כבר בענייני בריחה, אבל קצת קצרים בזמן או בכסף כדי להעביר את חנוכה דרך המסננת של נתב"ג, "קרקס אמריקה" מספק פתרון יצירתי - מהרחובות הסואנים של ניו יורק סיטי, החלומות והאגדות של הוליווד ולוס אנג'לס, החול, המים והנופים של החוף המערבי, המראות עוצרי הנשימה של המדבר באריזונה ואפילו כוכבי הכדורסל של הליגה הטובה בעולם והאנשים בנאס"א שהפכו את העולם לנקודת המראה.

קרקס פלורנטין הוא זה שמפיק את קרקס אמריקה, שמגיע אלינו להופעות בחג החנוכה בכפר הירוק ובאמפי פארק ראשון לציון, עם הרבה אמנים מחו"ל וגם נציגות מקומית ראויה. בפועל, מדובר בבילוי רב-שכבתי לכל המשפחה, שבו כל גיל יכול למצוא חיוך שמדבר אליו. אם אתם מתרשמים משואו נוצץ ומתקדם, מתפעלים מאקרובטים ולוליינים או סתם מתים לנסות בעצמכם איך זה להיות חלק מקרקס – חנוכה הנוכחי יפתור לכם לא מעט סימני שאלה.

לרכישת כרטיסים לקרקס אמריקה לחצו כאן

לברוח מהכול

אל תצטטו אותנו (כי נכחיש), אבל בקצה כל חופש ארוך מדי יש פתרון חינוכי, לגיטימי, בגבולות החוק ואפילו ממוזג או מקורה, תלוי במזג האוויר המשוגע שחנוכה ינחית עלינו. חדרי הבריחה, אטרקציית הפנאי המצטיינת של אשתקד, אולי קצת מיצו את עצמם עבורכם הגדולים, אבל הצעירים עדיין ייענו בשמחה לאתגר ולא ירגישו שאתם מכניסים אותם לקופסה חשוכה רק כדי לקבל שעה-שעתיים של שקט.

הבונוס הוא כמובן פיתוח תחושת העצמאות שלהם, חידוד החשיבה והעצמת האתגר המחשבתי והחברתי. לא רע אם זוכרים את ההשקעה המינימלית מצדכם, ואם בא לכם להשקיע – כנסו יחד איתם וצפו בהם גדלים מול העיניים שלכם. בתפריט: אופציות בכל עיר ראויה לשמה ואינספור סיפורי מסגרת והמצאות עלילתיות שימתחו את כולם עד לקצה גלגלי השיניים בראשו של כל אחד מהמשתתפים.

סופגניות בוטיק

תראו, אנחנו האחרונים להתלונן על מעצמת הפחמימות שישראל הפכה להיות. לפני כמעט עשור הקצבנו לעצמנו סופגנייה אחת תמימה ביום במהלך החג, ואנחנו כמעט מצליחים לעמוד בזה - הבעיה היא שב-2017 משתרבבת לה כבר תחושה חזקה של אינפלציית תמחור קצת לא הגיונית, במיוחד אם בא לכם ולילדים להתפנק עם קצת טיגון עמוק.

האופציה היא, כמובן, חזרה לימים שבהם כמעט כל בית ישראלי היה מתמלא בריחות של סופגניות חמות וטריות. נכון, זה כרוך בהקמת מערך אוורור ראוי לשמו וגם בהכנסה של האויב הקלורי לתוך המעוז הביתי שלנו, אבל חווית המטבח המשותפת לכם ולילדים היא כל כך טובה, והמסר הוא כה חיובי, שאי אפשר לנצח את היתרונות.

אז אתרו יחד מתכון ראוי (חיפוש, גיגול וסינון זה הכי הילדים של היום), צאו למכולת הקרובה וקנו מצרכים יחדיו (קצת כלכלת בית וניהול תקציב) והפכו את המטבח לאטרקציה שלכם. בסוף, אתם יודעים, תהיה על השיש ערימת סופגניות רותחת, וכל אחד מכם יבחר איזה מילוי להכניס לתוכן לפני שהדרך לפה מתקצרת. רק תשמרו לנו כמה.

סופגניות קוטג'. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
להפוך את המטבח לחוויה משותפת לכם ולילדים/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

בחזרה לעתיד

לפעמים – וזה תוקף אותנו בעיקר בסופי שבוע ובחופשים – אנחנו מתגעגעים לימים שבהם הכול היה פשוט יותר. הזמנים שבהם השכונה הייתה מגרש המשחקים, אירועי חנוכה היו מבוססים רובם ככולם על הדלקת נרות עם חברים, והאטרקציות היו הכי רחוקות שיש מאולמות עמוסים באלפי בני אדם.

אז כשנחה עלינו הרוח, ההשקעה והכוח – אנחנו חוזרים (באמצעות הקטנים בעיקר, אבל גם קצת בשבילנו) לילדות: יוצאים לילה קודם ובונים עבורם מסלול "חפש את המטמון" מגניב מספיק בשביל לתפוס אותם למחרת לכמה שעות, מעירים אותם באמצע הלילה כדי לתפוס את הזריחה בנקודה הכי גבוהה שהעיר יכולה להציע, או סתם עושים איתם עם האוטו "מסע שורשים" ישראלי, כדי שיבינו אחת ולתמיד על מה אנחנו מדברים כל הזמן.

אנחנו מבינים שאין תחליף למסכים, וששום נוסטלגיה לא תעסיק אותם יותר מחצי יום, אבל פעם בשנה, כשחנוכה מאיים לנצח אותנו עם חופש ארוך מדי ותעסוקה יקרה מדי, אנחנו שולפים מההיסטוריה את הילדים שהיינו – ומצליחים לשים פאוז על 2017.

לרכישת כרטיסים לקרקס אמריקה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קרקס אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully