וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההאשמות בהטרדה מינית: ג'פרי טמבור פורש מ"טרנספרנט"

20.11.2017 / 0:22

לאחר שתי עדויות כי הטריד מינית במהלך צילומי "טרנספרנט", הודיע ג'פרי טמבור כי לא יהיה חלק מן העונה הבאה שלה. לפי הערכות התקשורת האמריקאית, הוא התפטר לפני שיפוטר

יח"צ - חד פעמי

הטלטלות בתעשיית הבידור האמריקאית לא פוסקות: הערב (ראשון בלילה שעון ישראל) הגיע תורו של ג'פרי טמבור, כוכב "טרנספרנט" המהוללת ופורצת הדרך, להכריז על צעד דרמטי. בעקבות שתי האשמות שהופנו נגדו בידי נשות צוות, לפיהן הטריד אותן מינית לכאורה בזמן הצילומים, הודיע השחקן כי יפרוש מן הסדרה המוערכת של אמזון ולא יהיה חלק מעונתה החמישית, שצפויה להצטלם בשנה הבאה.

השחקן, שקטף שני פרסי אמי וגלובוס הזהב על הופעתו בסדרה כטרנסג'נדרית יהודייה, ורק לפני כשבועיים קיבל פרס מפעל חיים מפסטיבל הקולנוע הישראלי בלוס אנג'לס, הצהיר הלילה – "להופיע ב'טרנספרנט' היה אחת הפריבילגיות הגדולות של חיי, אבל לאור האווירה כעת, אני לא רואה כיצד אני יכול לחזור אליה. אני רוצה להבהיר כי אני חש חרטה עמוקה אם איזשהו דבר שעשיתי פורש לא נכון בידי מישהו, אבל המחשבה שהטרדתי במכוון פשוט לא נכונה".

לפי דדליין, הבלוג שפרסם את הודעת הפרישה של טמבור, ייתכן שהוא החליט להתפטר לפני שיפוטר, שכן יוצרי הסדרה כבר החלו לדון כיצד לכתוב את התסריטים לעונה הבאה בלי הדמות בגילומו. כמו כן, הודעתו לא תעצור מהמשך החקירה הפנימית בכל הקשור להאשמות נגדו.

ג'פרי טמבור בגלובוס הזהב 2015. GettyImages
כבר לא יזכה בפרסים בקרוב. טמבור עם גלובוס הזהב/GettyImages

כזכור, ההאשמה הראשונה נגד טמבור התפרסמה לפני כעשרה ימים. ואן ברנס, טרנסג'נדרית שהיתה עוזרת שלו במהלך הצילומים, האשימה אותו בהתנהגות בלתי הולמת בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה. הכוכב דחה בתוקף את טענותיה, כינה אותה "עוזרת ממורמרת", והוסיף "מעולם לא התנהגתי בצורה בלתי הולמת כלפיה או כלפי אדם אחר".

כמה ימים לאחר מכן, הגיעה עדות נוספת, והפעם של טרייסי ליזט, שחקנית טרנסנג'דרית שהשתתפה בסדרה וצייצה בטוויטר כי טמבור הטריד אותה מילולית ופיזית. גם טענות אלה הוכחשו בידי השחקן, אך אמזון הראתה לו את הדלת והוא בחר לצאת בכוחות עצמו, ככל הנראה לפני שהיה מושלך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully