וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייק דאת ועדן בן זקן: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

23.11.2017 / 8:39

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טייק דאת

אחרי התדהמה שאחזה בנו השבוע עם היוודע הטענה כי חבר הבקסטריט בויז ניק קרטר אנס זמרת, ננסה להתאושש/ להדחיק/להתנחם בעזרת בוי בנד אחרת, טייק דאת. נשא תפילה שצדדים אפלים לא ישחיתו גם כאן את הנוסטלגיה לימי התום. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הלהקה הבריטית תופיע אצלנו ללא רובי וויליאמס וג'ייסון אורנג'. ולמרות שזה לא אותו דבר בלי רובי, למרות החשש לשקוע בנפתולי הנפטלין ולמרות החשש מהופעת הקירור של הראל סקעת, אנחנו ממליצים ללכת. כי הלהיטים הארורים האלה נדבקו לראשנו, חבל על המאמץ להתנגד. כמו כן, התארחותם בקארפול קריוקי גילתה שהשלושה האלה עדיין חמודים.

מתי? שני, 27 בנובמבר

איפה? היכל מנורה מבטחים

למה? כי התאמנו שעות על הצעדים

הטרפת חוזרת? טייק דאת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונתן ברק

בשנת 2006, כשהיה בן 23 בלבד, הגיש יונתן ברק פינת סטנד-אפ על אירועי השבוע בתכנית של יאיר לפיד. עבר עשור, וכעת הוא מעלה מופע חדש בשם "שובו של נסיך היהודים", אותו הוא מגדיר "הטוב ביותר שלי עד כה". במופע החדש מספר ברק על הניסיונות להפסיק לעשן, איך זה להיות מודל חיקוי לילדים כשאתה בעצמך מרגיש כמו ילד, זוגיות, שקרים, טראומות ילדות וסטנדרטים כפולים. שניתן לו צ'אנס להוכיח שזה המופע הטוב ביותר שלו עד כה? אם יאיר לפיד נתן, בטח שגם אנחנו.

מתי? הערב, 23.11, בשעה 21:30

איפה? תיאטרון יהלום ברמת גן

למה? כי מה שטוב ליאיר לפיד וגו'

כשיונתן ברק גילה שאמא שלו גזענית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חפץ: תערוכה קבוצתית

כחלק מאירועי שבוע האיור בתל אביב 2017, מתקיימת תערוכה מסקרנת בשם "חפץ" המציגה נקודת מבט רב-תחומית על החברה והתרבות בישראל בהתייחסות עכשווית למגדר, במנעד שבין חפץ להחפצה. בתערוכה משתתפים 30 יוצרים מתחומים שונים: מאיירים, מעצבים, אדריכלים ואנימטורים. האמניות אסנת יפה צימרמן וראלי סמית, למשל, בחרו להשתמש בכדור באולינג שמנפץ את הפינים שעומדים מולו כאשר על כל אחד מהפינים רשומה קלישאה מחלישה אחרת שנאמרת לנשים, כמו "למה נזכרת רק עכשיו?", "תהיי יפה ותשתקי" ועוד. הערב, אגב, ייערך מפגש עם האמנים.

מתי? עד 16.12

איפה? מרכז אדמונד דה רוטשילד (שדרות רוטשילד 104, תל אביב), כניסה חופשית

למה? כי תהיה לכם תשובה טובה לשאלות רעות כמו "למה הן נזכרו רק עכשיו"

ראלי סמית. ראלי סמית,
מתוך התערוכה של אסנת יפה צימרמן וראלי סמית'/ראלי סמית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשיפה בינלאומית לתיאטרון

החשיפה הבינלאומית לתיאטרון, חלון הראווה של הבמה הישראלית, תציג את מרכולתה בשבוע הבא, ואף שקהל היעד הרשמי הוא אושיות מרחבי העולם שיבואו להתרשם מן המבחר הישראלי, גם הקהל המקומי יוכל ליהנות מרוב האירועים: לעתים בתשלום ולפעמים אף בחינם.

מבין עשרות ההצגות שיועלו במסגרת החשיפה, בולטות שתיים על פי ספרים של דוד גרוסמן – "אישה בורחת מבשורה" ו"סוס אחד נכנס לבר", שמן הסתם יהיה מוקד אטרקציה לאורחים מן הניכר. כמו כן, ברוח הימים, אירוע מיוחד יוקדש להצגות העוסקות בתקיפה מינית, למשל "נשמה את לא אשמה" של גוני פז, ותתקיים שיחה בהשתתפות היוצרות. כל זאת ועוד, בין ה-22 ל-26 בנובמבר ברחבי תל אביב, בחסות המכון למחזאות ישראלית על שם חנוך לוין.

מתי? עד 26 בנובמבר

איפה? רחבי תל אביב

למה? כי אם תעצמו לעיניים לרגע, תוכלו לדמיין שאתם ציידי כישרונות שהגיעו כל הדרך מברודווי.

אישה בורחת מבשורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדן בן זקן בהיכל מנורה מבטחים

זוכרים מי זכתה בעונה הראשונה של אקס פקטור? אל תרגישו לא נעים, סביר מאוד שגם השופטים בתכנית לא זוכרים. ובכן, נזכיר שזאת הייתה רוז פוסטאנס. אבל בעוד שרבים אינם זוכרים את רוז, כולם זוכרים ואוהבים את מלכת השושנים, עדן בן זקן. 4 שנים לאחר שזכתה במקום השני בריאליטי, עדן חוזרת לראשונה למקום שבו הכול התחיל – ההיכל ביד אליהו, בו התקיימו האודישנים שלה. הפעם היא חוזרת לשם כמנצחת הכי גדולה. ואפילו בלי אוברול מנומר בשלושים שקלים.

מתי? מוצ"ש 25 בנובמבר

איפה? היכל מנורה מבטחים

למה? בגלל קסם הפשטות שלה

מאורסת. ומתרגשת להופיע מול 12 אלף איש. עדן בן זקן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהקפידו להכריז שוב ושוב במשך העשור האחרון כי שידורי הבחירות בטלוויזיה הם דבר מיושן ומיותר, הסנובים עולים כעת מדרגה ומאיימים לבטל אותם בחקיקה. נאמר להם כך. קודם כל, בניגוד למחשבה המקובלת, לתעמולה הזו עדיין יש משמעות בקלפיות, ולראיה – במערכת הבחירות של 2013 היא עזרה ל"קדימה" בכל זאת לעבור את אחוז החסימה ולצמצם את כוחו של הבית היהודי, ויש עוד שלל דוגמאות. אך זה כמובן לא ענייננו כאן, והנימוק האמיתי שלנו נגד החקיקה האכזרית היא שגם אם זה לא מה שהיה פעם, תשדירי הבחירות עדיין מסוגלים לייצר רגעים טלוויזיוניים נהדרים ופולחניים, כמו למשל תשדיר "חוק או בוקס" של צומת או את אורי גבריאל מקריין למענו של שאול מופז. אם המחוקקים חיים בשלום עם הקמתם של שלל ערוצי טלוויזיה מיותרים, אז שיסתדרו פעם בכמה שנים גם עם משבצת השידור האגדית הזו.

למה לא? כי עד שיש משהו טוב בטלוויזיה, אתם לוקחים לנו אותו?

קלאסיקה. מפלגת כלכלה, 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully