וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר ראג אנד בון ("Human") ביטל את הופעתו בישראל

25.11.2017 / 9:00

זמר הפופ-סול הבריטי רורי גרהם, הפועל תחת הכינוי ראג אנד בון, הודיע בחשבון הטוויטר שלו: "למרבה הצער, ההופעה שהייתה אמורה להיערך ב-16 במאי 2018 תבוטל". הוא לא פירט מה סיבת הביטול. ההפקה: "המופע יידחה". להיטו הגדול "Human" הגיע למאות מיליוני צפיות ביוטיוב

זמר הפופ-סול הבריטי. באדיבות לייב ניישן ישראל,
ביטל בלי להסביר. ראג אנד בון/באדיבות לייב ניישן ישראל

זמר הפופ-סול הבריטי רורי גרהם, הפועל תחת הכינוי "ראג אנד בון" וחתום על הלהיט הענק "Human", ביטל את הופעתו הצפויה בישראל. בהודעה שכתב בחשבון הטוויטר שלו לא הסביר מדוע ביטל את ההופעה: "למרבה הצער, ההופעה שהייתה אמורה להיערך ב-16 במאי 2018 תבוטל". ראג אנד בון היה אמור להגיע להופעה אחת בישראל בהיכל מנורה מבטחים במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו, "Grande Reserve Tour", שנפתח ב-30 באוקטובר.

הפקת המופע אישרה לוואלה! תרבות כי ההופעה לא תתקיים ב-16 במאי, אולם לטענתה ההופעה תידחה למועד אחר שטרם נקבע. רוכשי הכרטיסים יזוכו באמצעות חברות האשראי באופן אוטומטי.

גרהם נולד לפני 32 שנים באנגליה. הוא הוציא את האי-פי הראשון שלו בשנת 2012, "Bluestown", ולאחר הוצאת מיני אלבומים נוספים שחרר את אלבומו השלם הראשון בפברואר השנה, תחת השם "Human". האלבום מכר 117 אלף עותקים בשבוע הראשון ליציאתו, וזוהי המכירה המהירה ביותר לאמן גברי בעשור הנוכחי בבריטניה. האלבום כבש מצעדים רבים ברחבי אירופה והגיע למעמד פלטינום ופלטינום כפול בצרפת ובבריטניה. שיר הנושא של האלבום, "Human", שיצא כבר ביולי 2016, הפך ללהיט גדול והגיע עד כה ל-403 מיליון צפיות ביוטיוב. הוא הגיע למקום הראשון במצעדי סינגלים באוסטריה, גרמניה, בלגיה ושוויץ.

להיט נוסף מהאלבום הוא "Skin". השנה הוא שיתף פעולה עם הגורילז בשיר "The Apprentice". בנוסף, ראג אנד בון זכה בפריצת השנה הבריטית ובפרס בחירות העורכים בפרסי המוזיקה הבריטית (Brit Awards).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully