וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל גדות ועד ג'וליה רוברטס ופיקסאר: כל הסרטים בעשרה שקלים ביום חמישי הקרוב

26.11.2017 / 11:23

"קוקו" הטרי של פיקסאר וגם להיטים ותיקים כמו "פלא", "מכתוב", "ליגת הצדק", "תור: ראגנארוק" ועוד. ביום חמישי הקרוב, תוכלו לראות את כל הסרטים בכל רחבי הארץ בעשרה שקלים בלבד

יח"צ - חד פעמי

חודשיים לאחר ההצלחה המסחררת של "יום הקולנוע הישראלי", בו אפשר היה לראות סרטים תוצרת הארץ בעשרה שקלים בלבד, יגיע ביום חמישי הקרוב "יום הקולנוע", שגם בו אפשר יהיה לראות סרטים במחיר זה – אבל הפעם הוא תקף לתוצרים מכל הסוגים, גם הוליוודיים, צרפתיים וכדומה.

המחיר המיוחד יהיה תקף גם לסרטים הטריים והמדוברים שיעלו לאקרנים ביום חמישי הקרוב, ובהם "קוקו", להיט האנימציה החדש של פיקסאר; "להתראות כריסטופר רובין", דרמה על הסיפור מאחורי כתיבת "פו הדוב"; ו"המוזיאון", דוקו ישראלי מושקע על אחורי הקלעים של מוזיאון ישראל. כמו כן, אפשר יהיה לנצל אותו כדי לתפוס להיטים ותיקים יותר, ובהם "פלא" עם ג'וליה רוברטס, "ליגת הצדק" עם גל גדות, הפרק השלישי והאהוב של סדרת "תור", "סה לה וי" של יוצרי מחוברים לחיים, "פיגומים" תוצרת הארץ שלמרות תקציבו הצנוע ממשיך לעורר עניין רב ועוד.

יש לציין כי להקרנות תלת ממד המחיר יהיה גבוה יותר – 14 שקל, לא כולל המשקפיים. גם ההקרנות ב IMAX,4DX ו VIP לא יהיו בעשרה שקלים בלבד, אם כי במחיר מוזל יותר מהרגיל.

,

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "קוקו"/מערכת וואלה!, צילום מסך
פלא. מתוך הסרט פלא,
מתוך "פלא"/מתוך הסרט פלא
גל גדות מתוך הסרט ליגת הצדק. יחצ,
מתוך "ליגת הצדק:"/יחצ
סה לה וי. בתי קולנוע לב,
מתוך "סה לה וי"/בתי קולנוע לב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "המוזיאון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully