וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאתר אמא בכפר של חיזבאללה: הסיפור הגדול הבא של "אבודים"

27.11.2017 / 8:21

אחרי סאגת מרי פרץ וילדיה האבודים במרוקו, תנסה צופית גרנט החל מהערב (רשת 13) לאתר את אמה של זינאב, צעירה שנמלטה לפני שנים מלבנון לישראל. גרנט פוגשת עיתונאית טורקיה שמסבירה לה כמה המשימה מסכנת חיים. צפו בקטע מתוך התכנית

צופית גרנט ב"אבודים"/רשת 13

אחרי סאגת מרי פרץ וילדיה האבודים במרוקו, ממשיכה צופית גרנט אל התעלומה הבאה. בתכנית "אבודים" שתשודר הערב ברשת 13 ייחשף סיפורה של זינאב, שנולדה בכפר כילא בדרום לבנון וחוותה התעללות מצד אביה. ביום חתונתה אולצה להתחתן עם גבר עשיר, נכה המבוגר ממנה בשנים רבות. זינאב ברחה וחצתה את גדר הגבול ונמלטה אל שטח ישראל.

המקרה אירע בתקופה שבה לא מעטים מאזרחי דרום לבנון השתלבו בצבא דרום לבנון ושיתפו פעולה עם צה''ל – תקופה שבה עברו לבנונים בקלות יחסית את הגבול אל עבר ערי ישראל. זינאב הייתה משוכנעת שתוכל לחזור מאוחר יותר לביתה ולאמה, אלא שאז נסוג צה''ל מדרום לבנון ואנשי חיזבאללה הזדרזו להשתלט על הכפרים ולהשליט בהם משטר דכאני. הסיפורים שזינאב שמעה על לבנוניים שניסו לחזור מישראל לביתם בכפר כללו דיווחים על התעללות אכזרית במיוחד מצד פעילי חיזבאללה.

על מנת לאתר את אמה של זינאב בלבנון פנו צופית גרנט ומערכת "אבודים" לעיתונאית טורקיה שניסתה ליצור קשר עם משפחתה של זינאב ולשכנע אותם לפגוש את זינאב בטורקיה. צפו בקטע מתוך הפרק שישודר הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully