וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מראה שחורה", "הכתר", "UnREAL": מדריך סדרות חורף 2017-2018

1.12.2017 / 0:15

ז'אן קלוד ואן דאם מגיע עם סדרה חדשה ומסקרנת, "נאשוויל" חוזרת לעונה אחרונה, ריאן מרפי הבלתי נלאה מציג פרויקטים חדשים, "הומלנד" שבה עם עונה שביעית ועוד ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך היחיד שאתם צריכים למה שקורה בטלוויזיה בקרוב

צילום מסך

כמו תמיד בחודש דצמבר מפנות הסדרות את מקומן לחגים הנוכריים, אבל גם הוא כולל כמה סדרות אהובות וחיוניות שחוזרות אל חיינו, דוגמת העונה השנייה של "הכתר" וכנראה גם הרביעית של "מראה שחורה" (המועד שלה לא פורסם אבל הסברה היא שתנחת בהפתעה בנטפליקס בקרוב), וכן סרט המשך חד פעמי לקומדיה הבלשית "בניחוש חוקר", "ז'אן קלוד ואן ג'ונסון" המסקרנת והעונה השנייה של "ציידי הטרולים" הכיפית.

בינואר כבר מתחזל"שים עם שובן של הסדרות האהובות להמשך העונות שלהן, בהן "האנטומיה של גריי", "סקנדל", "המדריך לרוצח", "המפץ הגדול" ורבות אחרות, וכן עונות חדשות של "תיקים באפלה", "נאשוויל" בעונה אחרונה, הדרמה המסקרנת "The Chi" של רשת הכבלים שואוטיים, סדרת הבת של "שחור כזה", דרמה חדשה נוספת שיצר ריאן מרפי ועוד. על פברואר אין הרבה פרטים בינתיים, אבל גם הוא כבר כולל את העונה השלישית של "UnREAL" שנדחתה זמן רב, העונה השביעית של "הומלנד" ומספר סדרות חדשות שנראות מעניינות על הנייר. מלבדן יגיעו לא מעט דברים מעניינים, בהם העונות החדשות של "מראה שחורה" ו"מוצרט בג'ונגל".

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית) ואמזון פריים (עדיין בלי תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

מראה שחורה עונה 4, ג'סי פלמונס, ג'ימי סימפסון, כריסטין מיליוטי, הפרק "USS Callister". Jonathan Prime / Netflix,
מראה שחורה - עונה 4/Jonathan Prime / Netflix

עוד ב-yes בחודשים הקרובים: עשרה ימים בוואלי, מקום בלב, סוג א', מכת מחץ, רליק, סינגל מילפית, תפוס את שורטי, צ'אנס.

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: מכת מחץ, ברוד סיטי, וונטוורת', בראקו, דיקטה, אבסנטיה, הרופא הטוב, חלומות חשמליים, הבורחים.

עוד בסלקום TV בחודשים הקרובים: וולף קריק, קוונטיקו, מתחזים, קוד בלאק, הבורחים.

בפרטנר TV בחודשים הקרובים: מלחמות סייבר.

בכאן 11 בחודשים הקרובים: הכוכב הכחול 2, המקום הטוב.

עוד בנטפליקס בחודשים הקרובים: כנופיית ברמינגהם, הנוסעים בזמן, סוכנות הבילוש של דירק ג'נטלי, מצוד (Manhunt: Unabomber), נידונים (Damnation).


עדכון אחרון: 31 בינואר 2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully