וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק כדי לא לראות אישה רוקדת: הזמר הדביק דבק שחור על העיניים

4.12.2017 / 13:16

הזמר יונתן רזאל בחר בדרך שנויה במחלוקת להתמודד עם הופעה מול קהל שכלל גם נשים רוקדות, אמש בבנייני האומה בירושלים: הוא הדביק מסקנטייפ שחור על עיניו, וכך הופיע מבלי שראה דבר. יו"ר נעמת: "לא מבינה איך הן לא חשו מבוזות"

באדיבות ח"ע, יהודה שלזינגר, "ישראל היום" ואתר "בחדרי חרדים"

המוזיקאי יונתן רזאל הדביק מסקנטייפ שחור על עיניו בעת הופעה בפני קהל שכלל גם נשים, שהתקיימה אמש (ראשון) במסגרת הפסטיבל "צמאה" בבנייני האומה בירושלים. צפו בתיעוד מהמופע (מעל).

רזאל בן ה-44 בחר בדרך שנויה במחלוקת להקפיד על מה שמכונה איסור הסתכלות בערווה, על רקע נוכחות של נשים בקהל שחלקן גם רקדו. הוא הדביק פיסת דבק שחורה, וכך ניגן מבלי שראה דבר. בעבר נקט רזאל באופן דומה בעת הופעתו מול נשים – כשהופיע בשילה הקדומה ניגן ושר כשהז'קט האישי שלו מכסה את פניו.

יונתן רזאל באולפן וואלה שר את השיר הללויה. מגד גוזני
יונתן רזאל באולפן וואלה! NEWS/מגד גוזני

הופעתו של רזאל התקיימה במסגרת פסטיבל "צמאה", המתקיים זו השנה הרביעית וכולל 12 מופעים המתפרשים על פני 5 ימים (החל מאתמול ועד חמישי, 7 בדצמבר) בבנייני האומה בירושלים. בפסטיבל מבוצעים ניגוני חב"ד מסורתיים.

מטעם הפסטיבל נמסר בתגובה: "אירועי 'צמאה' נותנים ביטוי מכובד ביותר לנשים, ביומיים מלאים של הופעות ואירועים שנועדו לנשים. כמו כן ביריד הספרים הגדול מוצגים ספרים רבים של סופרות ויוצרות. גם יונתן רזאל הופיע לאורך כל המופע לפני הנשים בפנים גלויות. הקטע שבו הוא נראה מכסה את עיניו אירע למשך כמה דקות יחידות בלבד, כאשר לרגלי הבימה נוצרו מעגלי ריקודים של נשים. זו היתה החלטה אישית שלו, כדי שלא לשבת בעיניים גלויות מול הנשים הרוקדות. לאחר מכן הסיר את הכיסוי והמשיך להופיע כרגיל. רזאל מבקש למסור כי הוא מופיע בקביעות ולאורך שנים לפני נשים ומכבד אותן, ואין לייחס לפעולתו אתמול משמעויות אחרות".

יו"ר נעמ"ת, גליה וולוך, מסרה בתגובה: "ראינו בתדהמה את הסרטון של רזאל. עד לאן תגיע ההקצנה, הכאילו דתית הזאת? מי הם אותם פוסקי הלכה שמעודדים את ההתנהגות המחרידה שבאה לידי ביטוי כאן? מה שמפחיד כאן באמת זו הזליגה של הקיצונים והקיצוניות אל לב המיינסטרים של הציונות הדתית כי מדובר בזמר שהוא מאד פופולרי בקרב נשים וגברים במגזר הדתי ולא רק שם. ראיתי את הסרטון והייתי המומה מכך שנשים שרו ורקדו, לא מבינה איך הן לא חשו מבוזות".

עוד באותו נושא

והוא שעמד: האיש שניצח את השיר שכולנו מכירים מההגדה

לכתבה המלאה
יונתן רזאל באולפן וואלה שר את השיר הללויה. מגד גוזני
יונתן רזאל/מגד גוזני

בריאיון של רזאל השנה באולפן וואלה! NEWS, שהתקיים לקראת צאת אלבומו השלישי, נשאל האם יש סיכוי לשמוע אותו שר שירי אהבה רומנטיים, והשיב: "רק לאשתי אני שר שירי אהבה. זה משהו מאוד אינטימי. אני לא מרגיש שאני יכול לחלוק אותו עם מישהו מלבד אשתי". בנוסף, שיבח בריאיון את גלגלצ על כך שהתחנה השמיעה אותו לא מעט. ובתשובה לשאלה: אילו לא היית חובש כיפה, יכול להיות שהיו משמיעים אותך יותר? השיב: "נראה לי שלא".

צפו בווידאו של הופעתו של יונתן רזאל בפני נשים, בה הדביק את הסלוטייפ השחור על עיניו (מעל)

(צילומי הווידאו והסטילס בכתבה באדיבות ח"ע, יהודה שלזינגר, "ישראל היום" ואתר "בחדרי חרדים")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully