וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאודה" מככבת ברשימת סדרות השנה של הניו יורק טיימס

5.12.2017 / 7:25

הדרמה הישראלית נכללה ברשימת הסדרות הבינלאומיות הטובות ביותר של מבקר העיתון, ג'יימס פוניווזיק. "המותחן האמיץ וההדוק ביותר של השנה מגיע מישראל", נכתב בנימוקי הבחירה

פאודה. אוהד רומנו,
חותמת איכות יוקרתית. מתוך "פאודה"/אוהד רומנו

תחילת דצמבר מסמלת באופן מסורתי את פתיחת עונת סיכומי השנה, עם אינספור רשימות שמדרגות את האלבומים, הספרים, הסדרות והסרטים שעשו את 12 החודשים האחרונים. אחד מהסיכומים הנחשבים ביותר הוא כמובן זה של הניו יורק טיימס, שפרסם אמש (ראשון) את רשמיו של מבקר הבית, ג'יימס פוניווזיק. בבחירות הללו מככבת לא אחרת מאשר "פאודה" הישראלית, שעונתה השניה תעלה בקרוב על המסכים.

פוניווזיק חילק את בחירותיו לשלוש רשימות בנות 10 סדרות כל אחת - "מקומיות", בינלאומיות והסדרות שהסתיימו השנה, כש"פאודה" נכללת בשנייה מביניהן. "המותחן האמיץ וההדוק ביותר מגיע מישראל", כותב פוניווזיק. "יחידה למלחמה בטרור, מאובזרת בטי שירטים ובסנדלים ונוהגת במסחריות שחוקות, דולקת אחרי חברי חמאס ברחבי עיר ישראלית-פלסטינית, ובעוד התוצאה הסופית צפויה, הסיפור מציג את חייהם ומחשבותיהם של כל הצדדים בסכסוך".

ברשימת הסדרות הטובות ביותר של פוניווזיק נכללו השנה: "חוליגן אמריקאי", "דברים טובים", "האקסית המטורפת", "הצמד", "המקום הטוב", "קוד שרוף", "ליידי דיינמייט", "הנותרים", "טווין פיקס" ו"כל יום מחדש".

משתפים עם אבי יששחרוף וליאור רז. ראובן קסטרו
העונה השנייה כבר בדרך. יששכרוף ורז/ראובן קסטרו

כזכור, באוגוסט האחרון פורסם כי בעקבות ההצלחה הגדולה של "פאודה", הזמינה רשת נטפליקס שתי סדרות חדשות מיוצרי הסדרה, אבי יששכרוף וליאור רז. הסדרה הראשונה, שלא זכתה עדיין לשם רשמי, מבוססת על אירועים אמיתיים ומספרת על צוות משותף של המוסד הישראלי וה-CIA, שמנסה ללכוד רב-מחבלים שפעל בזירה הבינלאומית במשך יותר משני עשורים.

הסדרה השנייה, שנקראת "hit and run", מגוללת את סיפורו של גבר נשוי שחייו משתנים כאשר אשתו נהרגת בתאונת דרכים מסתורית והוא מוצא את עצמו מסובך בסיפור ריגול פוליטי. יוצרי הסדרות, רז ויששכרוף (המשמש כפרשן לענייני ערבים ב-וואלה! NEWS) , יוגדרו גם "מפיקים אחראיים" (executive producers) בשתי הסדרות, לצד שותפים אמריקניים.

העונה השנייה של "פאודה" תעלה ב-yes ב-31.12.17

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טיזר לעונה השניה של הסדרה "פאודה".
ליאור רז
פאודה. אוהד רומנו,
פאודה/אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully