וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מקינון וג'ימי פאלון מחקים את גל גדות: "היא אלילה מהמזרח התיכון"

6.12.2017 / 9:15

כוכבת SNL הגיעה לביקור בתוכנית הלילה של NBC, וסיפרה על העבודה עם הכוכבת הישראלית. "כל דבר שהיא אמרה נשמע קסום", סיפרה מקינון כשהיא מחקה את המבטא של גדות, "היא ממש שינתה את חוקי המשחק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדברים על החברה הישראלית שלהם. קייט מקינון וג'ימי פאלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה של 2017 היינו אמורים כבר להתרגל למעמדה של גל גדות כאחת הכוכבות הגדולות של תעשיית הבידור האמריקאית. מי שבכל זאת פקפק ברושם שהותירה גדות מאחוריה, יקבל את ההוכחה בשיחה בין אחת הקומיקאיות המצליחות והאהובות בארה"ב, לבין מנחה אחת מתוכניות הלילה הנצפות במדינה. קייט מקינון הגיעה להתארח בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון, והשיחה בין השניים התגלגלה למנחים שהופיעו בתוכניות בעונה האחרונה, והתמקדה בכוכבת הישראלית.

"גל גדות. וואו. היא... לא ממש מיוחדת", פתחה מקינון. "אני צוחקת. היא באמת הטביעה את חותמה על SNL. הייתי עם איידי בראיינט (אחת מכוכבות התוכנית), היו לנו דברים לעשות איתה ודיברנו איתה הרבה. ואז אמרנו לעצמנו: 'הו, עכשיו אנחנו יודעות שאנחנו קרפדות מהמערב התיכון, לעומת האלילה הזאת מהמזרח התיכון'". מכאן, החלה מקינון לחקות בחביבות את המבטא הישראלי של גדות, כשסיפרה על השיחה ביניהן.

"כל מה שהיא אומרת נשמע כמו נבואה. שאלתי אותה: 'האם יש לך תחביבים, גל?', והיא אמרה 'אני אוהבת ללכת לחוף הים, אני אוהבת לגלוש, אני אוהבת לצפות בילדים שלי רצים על החול. אני אוהבת לנסוע למאלדיביים. יש לך תחביב, קייט?', ואני אמרתי: 'אני צופה בדייטליין, גל'. כל מה שהיא אומרת נשמע קסום. התחלנו לדבר על בעלות נדל"ן, והיא אמרה: אם המשכנתא שלך היא מתחת ל-1.1 אחוז, את יכולה לקבל החזר על הריבית. ואני ואיידי רק אמרנו 'כן גבירתי, כן גבירתי'".

מקינון סיפרה על ארוחת הערב המסורתית אליה יוצאים צוות התוכנית והמנחה מדי שבוע. "אנחנו בדרך כלל מדברים על איזה סרטים ואיזה תוכניות ראינו, אבל היא ישבה ואמרה: 'אני רוצה שנעשה סבב, וכל אחד יספר משהו שהוא מעולם לא סיפר לאף אחד'. וכולנו אמרנו 'בסדר, גל'. אבל היא אמרה 'לא, באמת. אנחנו צריכים לעשות את זה'. וזרמנו עם זה ועשינו את זה, ואז הגענו ללורן מייקלס (היוצר האגדי של התוכנית). הוא נראה מבוהל לאורך כל הזמן הזה, ואז הוא אמר: 'כשהייתי בן עשר...', הוא ממש סיפר סיפור. ועזבנו את הארוחה הזאת שונים לגמרי. היא ממש שינתה את חוקי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully