וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ, הכרת בירושלים? עכשיו תכיר כמה שירים עליה

7.12.2017 / 0:02

אחרי ההודעה החגיגית של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לפיה ארצו מכירה רשמית בירושלים כבירת ישראל, החלטנו לחגוג את האירוע שרבים מכנים "היסטורי" באמצעות פנייה לטראמפ: כבוד הנשיא, אחרי שהכרת בעיר, בוא להכיר את השירים עליה: מיו 2 עד דודו פישר, מפיירוז ועד נעמי שמר

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

"אני נחוש הפעם הזאת להכיר רשמית בירושלים כבירת ישראל. בזמן שהנשיאים הקודמים הבטיחו זאת בקמפיין הבחירות שלו, הם לא מימשו זאת. היום, אני עושה זאת" - כך אמר אתמול נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנאומו המיוחד - והצליח מצד אחד לרגש את ראש הממשלה נתניהו שכינה את ההכרזה "היסטורית", אך מצד שני עורר זעם בקרב מדינות ערב. ארגון חמאס אף הגדיל ואיים בפתיחת שערי הגיהינום בעקבות הצהרתו המיוחדת של הנשיא האמריקאי.

אך עד שתגיע "מלחמת ירושלים", "אינתיפאדת אל-קודס השנייה" - או איך שיבחרו הצדדים לקרוא לה - החלטנו לציין את המאורע באמצעות פנייה לנשיא טראמפ: כבוד הנשיא, לאחר שהכרת כל כך יפה בירושלים כבירת ישראל, הגיע הזמן שגם תכיר כמה שירים יפים שנכתבו עליה ובהשראתה. לרגל ההכרזה של טראמפ, החלטנו בוואלה! תרבות להציע לטראמפ להאזין לכמה שירים שנוגעים לבירתנו האהובה - שירים בעברית, אנגלית וערבית - מדודו פישר ועד יו 2, מפיירוז ועד פול סיימון.

אם כן, אלו השירים שאנו ממליצים לטראמפ - וכמובן גם לכם - לשמוע לרגל ההכרזה. תהנו:

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully