וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: מכל פיפס אודי בכה, דווקא כשהודח הוא נרגע?

משימת הקקטוסים הצליחה לערער את הזוגיות של עדי ומיתר, אליהו תפס מחלה ונשרך עם בלון חמצן במשך חצי פרק, אבל למרות הכול נפרדנו אתמול מאודי ויוסי. מעניין שדווקא בהדחה שלו, אודי לא בוכה

באדיבות רשת 13

כבר שבוע שלישי שהמירוץ במקסיקו, והמדינה הזו מסתמנת כפיניאטה קשה לפיצוח. זוגות שבתחילת קטע המירוץ הזה עוד הכל הלך להם חלק כמו גווקאמולי גילו שגם להם הדרך אינה סוגה בשושנים, אלא עוברת בדרך חתחתים של קוצי קקטוס. וכך זכינו לראות זוגות חזקים כמו עדי ומיתר, ירדן ואן ודניאל ואליהו מתקשים מאוד במשימות.

משימת הבלונים והקקטוסים אמנם לא הייתה מאוד מסובכת או מאתגרת פיזית, בטח לא בהשוואה למה שעוד חיכה לזוגות בהמשך. אבל קוצי הקקטוס החדים פגעו בדיוק של סיכה במקומות הרגישים של כמה מהזוגות ובמיוחד אצל עדי ומיתר. כבר ראינו מצבים שבהם צמד החברים הקרובים איבד את העשתונות, אבל זה היה כיחידה אחת ומול זוגות אחרים (הלן ורגב, למשל). עד לפרק הזה עוד לא יצא לנו לראות אותם יוצאים אחד על השנייה. כל אחד מהם שם יצא מכליו מרוב תסכול על האחר והם התקשו למצוא את הקצב והדינמיקה הזוגית שתאפשר להם לנווט את דרכם החוצה מהמבוך הקוצני שאליו נקלעו.

כמו את הקוצים האמיתיים של הקקטוס שנותרו גם לאחר סיום המשימה נעוצים בבשרם של המתמודדים, מיתר ועדי נאלצו לשלוף את העוקץ מהמתח שהמשימה הזאת טענה אותם כדי להצליח להתנער מהמוג'ו המקולקל ולהתמודד עם המשימות הבאות. בשיחות איתם שצולמו בדיעבד ניכר שהריב הזה שהתגלע ביניהם היה חוויה יוצאת דופן בשגרת הקשר ביניהם וטלטלה אותם מאוד. לא תמיד נעים לראות את התחרותיות המזוקקת שלהם, היא נטולת חן לעתים. אבל כשעדי אומרת לו בגרון חנוק מדמעות שהחברות שלהם חשובה לה יותר מהכול – אני מאמינה לה. הם חמודים כשהם מתנצלים זה בפני זו, כמו זוג אוהבים שנבהל מעוצמת המריבה הראשונה שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. מיתר ועדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשימות בפרק האחרון הציבו אתגרים פיזיים קשים במיוחד, ירדן ואן הצנומות שבדרך כלל מתקשות במשימות שדורשות כוח פיזי נתקעו גם הפעם – בעיקר במשימה שדרשה מהן להרכיב פאזל מקוביות ענקיות. לעומתן, מור ומור, שגם הן לא בנויות לתלפיות, דווקא מצליחות לתקתק את המשימה ולצאת ממנה בצליעה, אבל מהר (למרות הפציעה של מור השנייה) – דבר שנתן להן פור חשוב מאוד בפרק שהוביל לנקודת סיום ולהדחה נוספת.

מי שבאופן מפתיע מדשדשים מאחור לאורך כל הפרק הם דניאל ואליהו. אנחנו כבר רגילים לראות אותם בין הזוגות הראשונים בכל פרק אבל בזה ששודר אמש קיבלנו "חצי אליהו" כמו שדניאל הגדיר זאת. אליהו היה חולה וחלש ומלאי זרעי הצ'יה שהשניים הביאו עמם כדי לרפא כל מכאוב ומכשול ככל הנראה אזל או שאיבד מיעילותו. יום כזה של משימות פיזיות אמור להיות מתנה עבורם בימים כתיקונם, כי שם הם יכולים להבריק ולפתוח פער על פני הזוגות האחרים, אבל רצה הגורל ואליהו דפק נחמה ריבלין והסתובב חצי פרק כשבלון חמצן נשרך אחריו.

המשימה האחרונה לאותו יום היתה שילוב אכזרי במיוחד של מדרגות ומתמטיקה והרבה זוגות התפתלו זמן רב כדי לצאת ממנה (איך הגעת למינוס תשעים, רגב?? איך??), אבל בסופו של דבר נשארו שם שלושה: ירדן ואן הצליחו לצאת משם בעור שיניהן ודניאל ואליהו (והבלון) נותרו אחרונים יחד עם אודי ויוסי לקרב נואש וצמוד על המקום הלפני אחרון – מי שיפסיד יודח. אלא שלדוגמנים יש גם עצור שמחכה להם פסע מנקודת הסיום ויכריח אותם לחכות 15 דקות יקרות לפני שיוכלו לדרוך על השטיח.

בסופו של דבר זו היתה שאלה של מה יאזל מהר יותר – השניות שספרו לאחור בטיימר ה'עצור' של דניאל ואליהו, או החמצן במוח של יוסי? למרות שהשניים הצליחו בסופו של דבר לפתור את המשוואה האצטקית, הם לא יצאו לנקודת הסיום מספיק מהר ואפילו העיכוב של דניאל ואליהו לא קנה להם מספיק זמן כדי להציל את עצמם. יוסי ואודי מגיעים לשטיח אחרונים ומקבלים את ה"אני מצטער, אבל בשבילכם המירוץ הסתיים" מרון שחר. מעניין שדווקא בסצנת ההדחה שלו עצמו, אודי – האיש ששפך ים של דמעות מכל פיפס – כמעט ולא בוכה.

עוד באותו נושא

המירוץ למיליון: רגעי הפאניקה הגדולים דווקא לא היו ממשימת הג'וקים הדוחים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין על הכוונת. רגב והלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטנות:

רגב והלן ממשיכים להיות על הכוונת של שאר הזוגות וכמו לפני כל נקודת סיום מתחילת הדרך, גם היום מחכה להם 'עצור', ולא רק מהחברים שלהם למירוץ, אלא גם מהמשטרה המקומית. כל עיכוב כזה נחווה על ידם כסוף העולם עם גיז'דורים קורעי לב של הלן. אבל בשורה התחתונה, מדובר בזוג חזק וטוב מאוד במשימות. כמעט בכל פרק הם מצליחים לייצר לעצמם פור כלשהו, שמסייע להם להתגבר גם על המוקשים המעכבים האלה.

ביקורת גבולות

עגל הזהב: "נעשה להם איל נדל"ן" (רגב ממציא אל אצטקי חדש)

לשון ציורית: "זה אודי ויוסי, אוקיי? זה לא ואן גוך ופיקאסו" (ירדן מופתעת מהמהירות שבה צמד המודחים סיים את משימת הפאזל)

מצב קשה: "הגענו למצב שרק אנחנו והזוג עם הגופיות נשארו" (יוסי נותן סימנים במתחרים – דניאל ואליהו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully