וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי פורטיס ודוקו חדש: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

14.12.2017 / 5:30

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צלילים במדבר

אם מתחשק לכם לשלב בחנוכה גם תרבות וגם טיול, סעו דרומה, לקיבוץ שדה בוקר. פסטיבל "צלילים במדבר", שחוגג 20 שנה לקיומו, נפתח אמנם כבר אתמול אך הוא צפוי להימשך עד יום שבת ולכלול כמה הופעות מסקרנות במיוחד: שי צברי יופיע עם נבחרת הגרוב של המזרח התיכון, אסתר רדא תארח את מארינה מקסימיליאן, המג'יקל בנד ועידו מוסרי במופע מחווה לשירי הילדות הגדולים, ועוד הופעות טובות ורבות. ובלי קשר לכלום, אין על הנגב.

מתי? חנוכה, 13-16 בדצמבר

איפה? קיבוץ שדה בוקר

למה? ונטילציה לנפש: אוויר מדבר חורפי ומוזיקה מעולה ללב

לרכישת כרטיסים

קול קורא לנדוד דרומה. "צלילים במדבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רמי פורטיס "מדור פיות" - מופע השקת האלבום

אנחנו שמחים במיוחד לארח במדור המלצות את ראש "מדור פיות". כשנה לפני שימלאו 40 לצאת אלבום הבכורה המיתולוגי של רמי פורטיס, "פלונטר", יקיים המוזיקאי והאגדה מופע בכורה בתל אביב בעקבות אלבומו האחרון, "מדור פיות". האלבום יצא לפני קצת יותר משלושה חודשים, אבל השבוע הושק גרסת הוויניל שלו. בנוסף לשירי האלבום הזה, הפרפורמר האדיר יבצע שירים מוכרים מהעבר בבירת הרוק המקומי - מועדון בארבי. הוא יופיע בליווי ההרכב החדש שלו. היו שם או היו מרובעים.

מתי? 14 בדצמבר, 20:30

איפה? מועדון הבארבי

למה? כי הוא עדיין רלוונטי

לרכישת כרטיסים

מדור פיות. עכשיו ההופעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איפה אתה חי?

בעונתה הראשונה, 'איפה אתה חי?' סיפרה את סיפורו של חי שם-טוב, תושב שכונת תל כביר בתל אביב, בן למשפחה בוכרית מסורתית, העובד בעסק הצילום המשפחתי יחד עם אביו ואחיו בכור. חי, המגולם על ידי רונן דוידוב, רצה להשתחרר מהעתיד שמתכננת לו משפחתו למורת רוחם של בני המשפחה. בעונה השנייה של הדרמה הקומית יגיעו חי ואחיו בכור לבוכרה, שם הם ינסו לפצח תעלומה משפחתית מסקרנת. אחרי עונה ראשונה שזכתה לביקורות נהדרות, אפשר לקוות שהעונה השנייה תעמוד באותם סטנדרטים.

מתי? 14 בדצמבר, 22:00

איפה? כאן 11

למה? כי עד עכשיו היא רק הפתיעה אותנו לטובה

הקליפ הרשמי. "איפה אתה חי?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמח

חגיגות 100 השנה להיווסדות התיאטרון הלאומי הבימה נמשכות עם עליית ההצגה "צמח" עליה חתומה הבימה עם תיאטרון מלנקי. המחזה, שכתב וביים מיכאל טפליצקי, נוצר בהשראת סיפור חייו של נחום צמח, מייסד הבימה, ומבוססת על מכתבים שכתב מפלסטינה לאשתו, מרים גולדין, ובהם הוא מתאר את ביקורו.

מתי? החל ב-14 בדצמבר

איפה? תיאטרון הבימה

למה? 100 שנה לתיאטרון הלאומי. נחגוג לו כל עוד הוא איתנו

לרכישת כרטיסים

"בנות הבימה". שיר אהבה לתיאטרון הלאומי, ולאמהות המיתולוגיות שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המכון לרפואה משפטית

יש כמה אנשים בישראל שקמים מדי יום לשגרה של רצח, התאבדות, מוות פתאומי ותאונות דרכים. אותם אנשים – הלא הם רופאים המומחים לרפואה משפטית – בחרו במודע לחיות לצדו של המוות. בתיעוד אינטימי ומיוחד, סדרה דוקומנטרית חדשה תעקוב אחר רופאי המכון לרפואה משפטית ותספק הצצה לעולמם יוצא הדופן. האם הם מטופלים על ידי פסיכולוגים? איך עבודתם משפיעה על תפיסת המוות והחיים שלהם? אנו מקווים שהשאלות הללו – ויותר - ייענו בסדרה המסקרנת שתעלה ב- HOT8 וב-HOTVOD.

מתי? ימי ראשון, החל ב-17.12

איפה? ב- HOT8 וב-HOTVOD

למה? כי רופאים תמיד סקרנו אותנו. וגם המוות

הניתוח של הניתוח לאחר המוות. "המכון לרפואה משפטית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות חג המולד בישראל

בלי לפגוע במעריצי מבחני טעימות של סופגניות ומופעים עם אליאנה תדהר, חג המולד הוא כנראה החג המוצלח מכולם: הסרטים הכי טובים, השירים הכי יפים, הקישוטים הכי מרהיבים וכקינוח - מתנות מסנטה. השבועות שקודמים לחג הם התקופה הכי נפלאה בשנה, וערב החג הוא בכלל התעלות רוחנית, עם המזמורים השמימיים והאווירה הקסומה. אך כל זה מתקיים רק בתנאי אחד: שאתם נמצאים במדינה נוצרית. לעומת זאת, פאתטי לחלוטין לנסות לחגוג את כריסמס בתל אביב: עם מזג אוויר ים תיכוני במקום שלג, זיכרונות עמומים מפרקי ספיישל של"אריזה משפחתית" במקום הבנה אמיתית של מהות החג, ופאב היפסטרי דליל אוכלוסין במקום כנסייה עתיקה. בקיצור: אין קיצורי דרך. אם אתם רוצים להתחבק עם עצי אשוח, קנו כרטיס טיסה לפריז (באלף יורו). ואם נשארתם בבית, תסתפקו במה שיש ותזכרו שהגויים יכולים רק לחלום בקנאה על סופגניית מעורב ירושלמי ועל עיבוד בימתי מחודש ל"אלאדין" עם טוביה צפיר ומייקל לואיס.

למה לא? אנחנו מסתפקים בשפע סופגניות, חמסין ויתושים גם בחורף

ישראלים שדווקא הגיוני שיחגגו את חג המולד. עץ אשוח ענק בנצרת

חג המולד בנצרת. דצמבר 2015. ערן גילווארג
חג המולד בנצרת. דצמבר 2015/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully