וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוחים רקובים: האתר שיספר לכם אם מטרידן נמצא בסרט או בסדרה שלכם

13.12.2017 / 9:39

מאגר מידע בשם The Rotten Apple מציע לגולשים לחפש שמות של סדרות וסרטים, ולדעת אם מי מהדמויות ההוליוודיות שהואשמו בהטרדות מיניות כלול בהם. שמו של נשיא ארה"ב מופיע בתוצאות החיפוש של "שכחו אותי בבית 2" והארווי ויינשטיין מופיע בחיפוש "להרוג את ביל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרדיט הכי גרוע של הנשיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבול ההטרדות המיניות שהביאה איתה 2017 היה כבד מכדי שנוכל לעשות בו סדר. במוקדם או במאוחר, היה ברור שיקום טריק טכנולוגי שיאפשר לנו לעשות סדר בכל אלה, וכעת הוא הגיע. אתר בשם The Rotten Apple (משחק מילים על אגרגטור הקולנוע הפופולרי), מציע למשתמשים להכניס בשדה החיפוש שמות של סדרות או סרטים, ולדעת אם מי מהמשתתפים בהם הואשם בהטרדות.

מאגר המידע של האתר רחב, וכולל התייחסויות לאנשי הפקה, במאים, שחקנים וכו'. כך, למשל, אם תחפשו את "שכחו אותי בבית 2", תקבלו את שמו של לא אחר מאשר נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. בחיפוש של "להרוג את ביל", מופיע שמו של מפיק העל לשעבר והאנס הסדרתי, הארווי ויינשטיין. שמו של בריאן סינגר, החשוד בהטרדה מינית של קטינים, מופיע בחיפוש של סרטי "אקס-מן".

יש לציין כי על אף היוזמה המבורכת, המאגר עצמו לא מעודכן בכל השמות שהוזכרו בהקשר של הטרדות מיניות. שמו של ג'יימס וודס, למשל, לא עולה בחיפוש "הרקולס" של דיסני, בעוד המפיק-במאי ברט ראטנר דווקא מופיע. את שמו של וודס תוכלו למצוא בחיפוש של סרטים ישנים יותר, דוגמת "היו זמנים באמריקה". במידה ונחה עליכם הרוח, האתר מציע אפשרות לגולשים לציין תיקונים וחוסרים בכדי לאפשר להשלים את המשימה החשובה של מיפוי החשודים כולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully