וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי היימור: "אני לא רואה הרבה טלוויזיה, יש לי המון להשלים"

ניר חכלילי, לוס אנג'לס

3.1.2018 / 0:00

הכוכב הצעיר והמוערך של "הרופא הטוב" מספר על התפקיד המורכב של המנתח עם תסמונת הסוואנט. "צפיתי בסדרות, קראתי ספרות בנושא ונעזרתי ביועץ בנושא אוטיזם", הוא מספר בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות. ומה לגבי רשימת הצפייה שלו? בואו נאמר שאתם יכולים להרגיש טוב עם עצמכם

אימג'בנק GettyImages
פרדי היימור. GettyImages
הכוכב של הסדרה הכי נצפית בארה"ב. פרדי היימור/GettyImages

אחרי חמש עונות בנעליו של נורמן בייטס הצעיר ב"בייטס מוטל", שזיכו אותו בשבחים ומועמדויות לפרסים, פרדיי היימור (25) מסתער בימים אלה על המיינסטרים האמריקאי. "הרופא הטוב" של רשת ABC, הסדרה הנצפית ביותר בעונת הסתיו, מציבה אותו בנעליו של מנתח צעיר עם תסמונת סוואנט (סוג של אוטיזם שמשדרג משמעותית את התפקודים המנטליים עד רמה של גאונות). בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות רגע לפני שידור הסדרה ב-HOT (החל מהערב ב-HOT3 וב-HOT VOD) הוא מספר על התהליכים שהובילו אותו לתפקיד, והאתגרים עמם נאלץ להתמודד.

מה עשית כדי להתכונן לתפקיד?

"הכל קרה כל כך מהר. סיימתי את "בייטס מוטל" ושלושה ימים אחר כך כבר ישבתי עם דיוויד שור ודנתי איתו בתסריט הזה באל.איי, אז היינו צריכים להסתנכרן תוך פרק זמן קצר מאוד, אבל התסריט עבר מדמות מדהימה אחת לאחרת אז הייתי בר מזל".

התסריט דרש ממך לגלם גם רופא וגם אוטיסט. איך התכוננת לזה?

"בכל הקשור לצד המדעי, תמיד אפשר "לרמות" קצת, אבל לא בכל מה שקשור לאוטיזם. זה משהו שהיה צריך להמחיש דרך דמותו של דון בצורה הכי אותנטית שאפשר. צפיתי בסרטי דוקו, קראתי ספרות בנושא והיה לנו יועץ בנושא אוטיזם שעבד איתנו. אני חושב שהסדרה מראה שכדאי שיהיה לך בעבודה מישהו כמו שון, כי הוא תורם הרבה".

פרדי היימור. GettyImages
"במדע אפשר לרמות, לא באוטיזם"/GettyImages

איך היה להיות ילד שחקן, איך התמודדת עם דחייה?

"כילד, המשחק היה תחביב. זה עוד לא היה החיים וההגדרה העצמית שלי, אז אם דחו אותי, זה לא שלא הייתה לי עבודה ללכת אליה: היה לי את בית הספר, שזה גם היה זמן נהדר ויכולתי להשקיע בלימודים. אבל בכל גיל חשוב לזכור שגם אם זה קשה לפעמים זה לא עניין אישי, זה לא דחייה שלך כבן אדם, זה פשוט שלא חשבו שאתה המתאים לדמות".

האם שמעת על סדרות ישראליות מצליחות, כמו "חטופים" או "פאודה"?

"רק ראיתי כמה פרקים של הגרסה האמריקאית של "חטופים" – "הומלנד". חשוב להבהיר – אין לי משהו נגד תעשיית טלוויזיה של מדינה מסוימת, אני פשוט לא רואה הרבה טלוויזיה באופן כללי".

אנשים לא אומרים לך 'איך לא ראית "בית הקלפים"'?

"ואני עונה 'יום אחד אני אראה, יום אחד'. גם ב'שובר שורות' אני בפיגור... פיגור גדול... יש לי הרבה עונות להשלים. אני מקווה שיהיה לי פעם זמן לשבת ולראות את כל הסדרות האלה".

לריאיון המלא - צפו בווידאו למעלה

פרדי היימור. GettyImages
ההצלחה שבנתה אותו. פרדי היימור עם צוות שחקני "בייטס מוטל"/GettyImages
seperator

"הרופא הטוב" תשודר החל מהערב וכל יום רביעי ב-20:45 ב-HOT3 וב-HOT VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully