וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעז בנאי ביקש מבית המשפט להורות על ביטול כתב האישום נגדו

בעז בנאי ביקש הבוקר מבית משפט השלום בת"א להורות על ביטול כתב האישום נגדו. בנאי נאשם כי בחודש מרץ האחרון תקף את זוגתו שירה (שם בדוי). היא עצמה הגיעה לדיון מלווה בבני משפחתה. "אנחנו לא מוכנים לפשרות ורוצים להמשיך עם המשפט עד הסוף", אמרה אמה לוואלה! תרבות

צילום: דניאל דולב

בסרטון: בעז בנאי מגיע לבית המשפט הבוקר.


בעז בנאי ביקש הבוקר (ראשון) מבית משפט להורות על ביטול כתב האישום נגדו. בנאי נאשם כי בחודש מרץ האחרון תקף את זוגתו שירה (שם בדוי). היא עצמה הגיעה לדיון בבית משפט השלום בתל אביב כשהיא מלווה בבני משפחתה.

לפי כתב האישום נגד בנאי, בינו לבין שירה פרץ ויכוח כאשר הוא נחשף להודעות מגבר זר על מכשיר הטלפון שלה. השניים נכנסו לרכב, ולאחר כמה דקות עצר בנאי את הרכב, דחף את שירה החוצה ונסע. אחרי כמה דקות חזר בו, התקשר אליה, וכשעלתה לרכב - התלקח שוב ויכוח. הפעם, לפי כתב האישום, בנאי עצר את רכבו ושניהם יצאו ממנו בתחילת רחוב אבן גבירול בתל אביב. בנאי חטף מידה את מכשיר הטלפון שלה והחל לברוח.

בועז בנאי. דרור עינב, דרור עינב
בעז בנאי/דרור עינב, דרור עינב

השעה היתה סביב ארבע לפנות בוקר, ושירה ניגשה למכשיר הכספומט הקרוב כדי להוציא כסף ולנסוע חזרה לביתה. בנאי, שהבחין בה מרחוק, התקרב אליה, חטף מידה גם את כרטיס האשראי, והחל לחבוט בה. הוא בעט בגופה והטיח אגרופים בפניה, כל זאת כשהיא מוטלת על הרצפה - כך לפי כתב האישום. בנאי עזב את המקום כשהוא מותיר אותה חבולה ובוכייה ברחוב, השליך את הטלפון וכרטיס האשראי שלה ברחוב מרוחק – והסתלק.

בדיון היום אמור היה בנאי להשיב האם הוא מודה או כופר בכתב האישום, אך במקום זאת הגיש בקשה לבטל את כתב האישום מטעמים של "הגנה מן הצדק". "הגנה מן הצדק" היא טענת הגנה במשפט פלילי אשר קבלתה מביאה לביטול כתב אישום או חלקים ממנו או לעיכוב ההליך המשפטי. בדרך כלל נשמעת טענה זו במקרים של אכיפה בררנית כנגד הנאשם או כאשר רשויות החוק מתמהמהות באופן מוגזם ובלתי סביר בקידום ההליכים, בצורה שפוגעת ביכולתו של הנאשם להגן על עצמו. השופט עידו דרויאן-גמליאל הורה לתביעה להגיב לטענתו של בנאי בתוך שבועיים.

תחקיר וואלה! תרבות, שפורסם בתחילת החודש שעבר, סיפר איך הנסיך השברירי לבית משפחת בנאי הפך על פי הנטען לגבר מכה שהותיר את בת זוגו חבולה על המדרכה והורחק על ידי המשטרה מבת זוגו הקודמת. בנאי מסר בתגובה לתחקיר באמצעות עורכת דינו אילת חכמון: "מדובר בטענות חסרות כל בסיס".

עוד באותו נושא

הכה באלימות את בת זוגו והפקיר אותה על המדרכה: הצד האפל של בעז בנאי

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמה של המתלוננת מסרה בתגובה לדברים: "היא הגיעה היום לבית המשפט בפנים חשופות ואנחנו, המשפחה שלה, מאחוריה. זה שלב נוסף וחשוב בהתגברות ובהתמודדות שלה עם הטראומה. אני גאה בה על הדרך שעברה. זה עדיין לא מאחורינו, היא עוברת תהליך שיקום ועדיין חיה בפחד מתמיד ממנו ומהכוח שלו.

אם זה תלוי בנו, אנחנו לא מוכנים לפשרות ורוצים להמשיך עם המשפט עד הסוף. אם הוא זכאי, שבית המשפט יוכיח את זה. אני לא מחפשת נקמה, כל מה שחשוב לי הוא שהצדק יצא לאור ושהוא לא יחזור לעבוד עם ילדים או בני נוער. הוא לא דמות חינוכית והוא לא יכול להיות דוגמה לבני נוער, גם לא דרך המוזיקה".

  • עוד באותו נושא:
  • בועז בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully