וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בג'ונגל: המחזמר "מדגסקר" הופסק בשל מריבה בין אמהות על מקום ישיבה

17.12.2017 / 16:48

המחזמר "מדגסקר LIVE", שהוצג היום בבית החייל בתל אביב, הופסק לכמה דקות בשל ריב אלים בין אמהות על מקום ישיבה. השחקן והקומיקאי נדב אבוקסיס, המשתתף בהפקה, התבדח על הנושא בטוויטר: "עוד סיבה לשמור על בעלי החיים"

מדגסקר. ניר סטולו,
המחזמר "מדגסקר LIVE"/ניר סטולו

המחזמר "מדגסקר LIVE", שהוצג היום בבית החייל בתל אביב, הופסק לכמה דקות בשל ריב אלים בין אמהות על מקום ישיבה. נטען כי מפיקה נפגעה בראשה בעת שניסתה להפריד ביניהן וכי גם מאבטחים ניסו להרגיע את הרוחות. השחקן והקומיקאי נדב אבוקסיס, המשתתף בהפקה, התבדח על הנושא בציוצים בטוויטר. "חיכיתי 11 דקות ויריתי באמא של הילד", כתב, ובציוץ אחר התלוצץ: "עוד סיבה לשמור על בעלי החיים".

במחזמר לילדים המבוסס על להיט האנימציה האהוב "מדגסקר", משתתפים בנוסף לאבקסיס גם תובל שפיר, עודד פז, שני קליין, גיל ווסרמן, עומרי רוטברד ועוד שלל שחקנים, זמרים ורקדנים. על הבימוי והכוריאוגרפיה חתום עוז מורג. במרכזו עומד אלכס האריה, מלך הג'ונגל העירוני והאטרקציה העיקרית של גן החיות בניו יורק. הוא וחבריו הטובים, מרטי הזברה, מלמן הג'ירף וגלוריה ההיפופוטמית, מופיעים מול קהל שמגיע במיוחד לראות אותם. מרטי הזברה חולם על החופש, ומתכנן את בריחתו מגן החיות יחד עם חבריו.

מדגסקר. ניר סטולו,
המחזמר "מדגסקר LIVE"/ניר סטולו

מהפקת המחזמר נמסר: "בעקבות תגרה אלימה בין מספר הורים שנכחו היום במחזמר 'מדגסקר', המחזמר הופסק לכמה דקות ולאחר מכן העניין סודר וההצגה נמשכה כסדרה. משפחת 'מדגסקר' מגנה בתוקף כל פעולת אלימות באשר היא ודוגלת בסבלנות ואחווה בין איש ורעהו".

  • עוד באותו נושא:
  • מדגסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully