וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן מק'קלן: "נשים רבות היו מוכנות לקיים יחסי מין בעבור תפקיד"

19.12.2017 / 11:53

השחקן הבריטי התייחס לפרשת ההטרדות המיניות שמציפה את הוליווד, ואמר שיש גם האשמות שווא וצריך לנהוג בזהירות. עוד ציין שבתחילת הקריירה שלו נשים רבות היו מוכנות לקיים יחסי מין עבור תפקיד. את הדברים אמר במסגרת אגודת הדיונים באוניברסיטת אוקספורד

איאן מק'קלן. Marty Melville, GettyImages
"להאשמות שווא יש השלכות משמעותיות"/GettyImages, Marty Melville

השחקן הבריטי איאן מק'קלן, המוכר לקהל הישראלי בעיקר בשל תפקידיו בטרילוגיית "שר הטבעות" (גנדלף), וב"ההוביט" התייחס לאחרונה ללסערת ההטרדות המיניות בהוליווד. הוא דיבר באגודת הדיונים של אוניברסיטת אוקספורד וצוטט כאומר שגם להאשמות שווא יש השלכות משמעותיות. עוד ציין שבתחילת הקריירה שלו נשים רבות היו מוכנות לקיים יחסי מין בעבור תפקיד. עם זאת הוא תמך בקורבנות ואמר שההתקדמות בדיווח על הטרדות מיניות חיובית: "לפעמים זה קשה מאוד עבור הקורבנות לעשות את זה", הוסיף. "'אני מקווה שאנחנו עוברים תקופה שתעזור לחסל את זה לגמרי".

בהמשך חלק מק'קלן את חוויותיו מתחילת הקריירה שלו כשחקן בשנות ה-60: "מנהל התיאטרון שבו עבדתי הראה לי תמונות שקיבל מנשים שרצו עבודה. חלקן חתמו בתחתית התמונה באותיות DRR (זכויות דירקטורים). במילים אחרות הן כתבו - אם אתה נותן לי עבודה, אתה יכול לקיים יחסי מין איתי". הוא הצביע על כך שזה היה דבר שבשגרה וכינה את המנהג "טירוף".

קווין ספייסי. GettyImages
"הדרך בה ספייסי יצא מהארון מגונה" קווין ספייסי/GettyImages

למרות שתמך בקורבנות ההטרדות המיניות, הוסיף השחקן הוותיק שצריך לנהוג בזהירות לאור ההאשמות שמציפות את הוליווד באיחור רב: "אני מניח שרק טוב ייצא מהגילויים האלה, למרות שיש אנשים שבטעות מואשמים. יש את הצד הזה בנוסף".

כהומו מוצהר, מק'קלן התייחס גם להאשמות כלפי קווין ספייסי, עמו עבד בשנת 2004 כשהיה המנהל האומנותי של התיאטרון אולד ויק בלונדון. מק'קלן אמר שהדרך שבה ספייסי בחר לצאת מהארון "מגונה, משום שהוא קשר את ההכרזה על המיניות שלו עם יחסי מין לכאורה עם קטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully