וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה שלכם: הצביעו בסקר הסדרות הטובות של 2017

22.12.2017 / 0:00

אחרי מצעד הסדרות שלנו, הגיע גם תורכם להשמיע קול. הסקר הענק שלפניכם כולל יותר מ-120 מהסדרות הבולטות ביותר של השנה החולפת. הצבעתם והשפעתם כדי שהסדרה שלכם תזכה לכבוד הראוי לה - והנה התוצאות

seperator

עכשיו השרביט עובר באופן רשמי אליכם. בשבוע וחצי האחרונים הצגנו כאן את האופן שבו שנת הטלוויזיה האחרונה נראתה מנקודת מבטינו. נזכרנו בסדרות שנתנו בהן את אמוננו ואכזבו אותנו, בפרקים שנותרו איתנו הרבה אחרי שהסדרות בהן הופיעו הסתיימו, ובסדרות שאהבנו ועדיין לא הצליחו לעשות עלייה. לבסוף, סקרנו את 50 הסדרות האהובות עלינו ב-12 החודשים האחרונים, עשר בכל יום.

זה נשמע מובן מאליו, אבל חשוב להדגיש שמצעדים ובחירות באשר הם תמיד שנויים במחלוקת. חרף הניסיון שלנו להתחשב בגורמים כמו חשיבות, פופולריות ודעת המבקרים המובילים מעבר לים - ברור לנו שיהיו לכם הרבה השגות על הדירוג, על הסדרות שנכנסו וגם אלו שנותרו בחוץ. וכעת, כמו בשנתיים האחרונות, הגיע התור שלכם להשפיע, לשפוט ולדרג (ושימו לב שניתן לבחור בכמה סדרות שתרצו).

ברשימה שלפניכם מופיעות למעלה מ-120 סדרות ששודרו בשנה החולפת. מאחר ובסך הכל שודרו למעלה מ-500 סדרות ויש גבול לכמות הזמן שאפשר לחכות לטעינה של עמוד, לא יכולנו מטבע הדברים להכניס את כולן. עשינו כמיטב יכולתנו לבחור את הבולטות והמדוברות ביותר, כך שגם הסדרה האהובה עליכם תזכה לכבודה הראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully