וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לקטע מתוך השיר החדש של סטטיק ובן אל תבורי, "נמסטה"

28.12.2017 / 11:15

ביום שני יגיע "נמסטה" השיר החדש של הצמד הכי לוהט בישראל, סטטיק ובן אל תבורי, וכדרכם בקודש גם בו הם מפגינים שינוי מוזיקלי: הפעם אל מתחמי הרגאיי. האזינו לטיזר בן 20 שניות מתוכו ומתוך הקליפ החדש, שמככב בו לא אחר מאשר יונתן ריגר

צילום מסך

הנה זה קורה שוב: ביום שני הקרוב, היום הראשון של השנה האזרחית הטרייה, יגיע "נמסטה", שיר חדש של הצמד הכי לוהט בישראל, סטטיק ובן אל תבורי. כפי שניתן לשמוע בטיזר בן 20 השניות מתוכו ששוחרר היום (חמישי), גם הפעם הם מפגינים שינוי מוזיקלי, כדרכם בקודש, במקרה הזה אל מתחמי הרגאיי.

בטיזר מתוך הקליפ ניתן לראות שכוכב הקליפ הוא בחירה לא מאוד שגרתית - כתב התרבות של החדשות (לשעבר חדשות 2), יונתן ריגר. בטיזר הוא מגלם הרפתקן המהלך בג'ונגל ונתקל בבקבוק שעליו כתוב "נמסטה", וכשהוא מושיט יד לקחת אותו, יד אחרת חוטפת אותו במהירות במקומו. צפו והאזינו למעלה בקטע בן 20 שניות מתוך "נמסטה".

עד כה כל שיר ששחררו סטטיק ובן אל תבורי הפך ללהיט ענק עם מיליוני צפיות ביוטיוב. הסינגל האחרון, "הכל לטובה", יצא לפני חודשיים בלבד, הטווח הקצר ביותר בין שיר לשיר בתולדות הצמד. עד כה הוא גרף מעל 17 מיליון צפיות ביוטיוב.

בריאיון שהעניק לפני מספר חודשים המפיק המוזיקלי של הצמד, ג'ורדי, לוואלה! תרבות הוא הודה: "כל שיר שהוצאנו - האמנו שהוא לא יצליח. אני יכול להגיד לך שסטטיק לא רצה ש'כביש החוף' ייצא. 'סתם' - אני לא רציתי שייצא. 'זהב' - אף אחד לא רצה שייצא. כשהם הביאו לי את 'זהב' אמרתי להם: 'מה זה הדבר הגרוע הזה? למה אתם מביאים לי כאלה שטויות?' הם ממש האמינו בזה, הכנסנו ווייב של סיקסטיז ולא שחררנו את השיר הזה הרבה זמן".

המצעד השנתי של גלגלצ תשע"ז, סטטיק ובן אל תבורי מבצעים מחרוזת להיטים. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
סטטיק ובן אל באולפן וואלה! NEWS/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני
סטטיק ובן אל. ניר פקין
סטטיק ובן אל/ניר פקין
סטטיק ובן אל בהופעה מאי 2017. ראובן קסטרו
סטטיק ובן אל בהופעה מאי 2017/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully