וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: הפרק הכי אמוציונאלי של העונה כמעט ומפרק את הזוגות

לא רק כוחם הנפשי והפיזי של הלן ורגב עמדו למבחן בג'מייקה, גם הזוגיות שלהם נראית בסכנה לנוכח התגובות של רגב. למזלו, לצדו ניצבת וונדרוומן שמחזיקה את שניהם על הגב. וגם: הפער שירדן ואן יאלצו לסגור נראה כבר כמו משימה בלתי אפשרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט מתפרקים בגוף ובנפש. הלן ורגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול מאוד להיות שיום המשימות שחזינו בו אמש היה הקשה ביותר במירוץ. בישורת האחרונה של ג'מייקה כל אחד מהזוגות נדרש לגייס את כל כוחות הנפש והגוף – וכפי שהפרק הזה המחיש היטב, כל זוג והאתגרים שלו. כך או כך, זה כנראה היה הפרק עם הכי הרבה בכי בתולדות התוכנית.

במשימת הדו קרב הנפש עמדה למבחן. עבור זוגות תחרותיים עם אגו בגודל של התרמיל שהם סוחבים על הגב, כמו הלן ורגב ומיתר ועדי, מדובר במוקש של ממש. בין שני הזוגות האלה כבר ראינו חיכוכים ופיצוצים בעבר, וכן – היה גם דו קרב זכור ביניהם שהותיר משקעים שעדיין לא עברו. לדו קרב הנוכחי הם מגיעים טעונים במיוחד. במשימה שפתחה את היום מיתר לא החמיץ הזדמנות לתקוע להם אצבע בעין כשחגג את סיום המשימה בשירת אחד מלהיטיו של רגב. אבל זה לא שבלי המחווה הילדותית הזאת המתח ביניהם היה יורד. ועכשיו גם מתברר לנו שהלן חושדת (או יודעת, לטענתה) שהם בעצם עומדים מאחורי קואליציית ההצבעות נגדם, זו שתקעה אותם עם עצורים ופרסות כמעט בכל הזדמנות במשחק. חבל שהתוכנית לא כוללת צילומים מהטיסות, שבהן לטענת הלן נתפרו כל הדילים נגדם. תככים ומזימות בשחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים להיות דומיננטיים. טוהר ואוולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהלן מבינה שהדו קרב שלהם יהיה מול עדי ומיתר, פניה משתנות בן רגע. בכללי, מדובר באישה שלא רואה בעיניים ומתאבדת על משימות, היא המנוע של הצמד הזה גם מבחינה פיזית ובוודאי מנטלית. אבל היא מכירה את בן הזוג שלה ויודעת שעוד סיבוב מול מיתר המתריס לא יוציא ממנו דברים טובים (במילים אחרות: הוא יהיה גרוע). הדו קרב ביניהם הופך פיזי מאוד, כצפוי. בתום הסיבוב האחרון שבו רגב מאבד את זה ממש ובסוף גם מפסיד למיתר, היא ניגשת אליו ואומרת לו: "בוא נסיים את זה עכשיו. אני לא יכולה לראות אותך ככה כמו פרא אדם".

עדי ומיתר ממשיכים כמובילים למשימה הבאה, ומותירים מאחור את שבריו של הזוג שפעם הכרנו כרגב והלן – הוא מתבוסס בתבוסתו והיא מקוננת. זה המצב שבו מוצאים אותם טוהר ואוולין, כשהם מגיעים להתמודד מולם. וכפי שהלן ממהרת לציין, הם הזוג האחרון שהם רצו לראות שם. הלן הנסערת נופלת על צווארה של אוולין, וזו משתתפת כל כך בצערה עד שזה מחניק את יצר התחרות שלה עצמה. בדו קרב ביניהן אוולין מפחדת לזוז כדי שלא להוסיף לפגיעה והצער של חברתה, ומפסידה. מזל שיש את טוהר שיודע איך לתת פייט בקלאס. הוא לא מוותר לרגב, אבל גם לא נותן לתחרותיות הקטנונית שלו להכתיב את רוח הקרב. רגב והלן מובסים שוב, ונשארים לסיבוב נוסף.

עוד באותו נושא

המירוץ למיליון: כשנטע איבדה את זה לגמרי מול המצלמות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא ממשיכה להחזיק אותם על כתפיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצד השני של הדו קרב מחכה משימה שנהגתה על ידי אדם לוקה בנפשו: טיפוס על שתי רשתות חבלים בגובה מבעית לצורך איסוף מטבעות משקיקי בד, וגולת הכותרת – מעבר כפול של המתמודדים מרשת לרשת על חבל טרזן. כאן לפחות האגואים הפצועים יכולים לנוח ולהתאושש מפציעות הדו קרב, בזמן שהשרירים נקרעים בטיפוס והלב מאיים לעצור מרוב פחד גבהים.

כצפוי, דניאל ואליהו מתקתקים את המשימה הסופר פיזית הזאת, וגם הלן באה לתת עבודה ומוכיחה שוב שהיא באמת חשמל במשימות (רגב: "היא אלקטרודה. גנרטור!"). זה לא רק הביצוע המרשים של משימה קשה שדורשת המון כוח ואתלטיות (אוולין בקושי הצליחה לסיים אותה ונדרשו לה שני ניסיונות לשם כך, ונטע כמעט קיפחה את חייה על הרשת הזאת), זאת גם ואולי בעיקר היכולת להתפרק לגמרי במשימה הקודמת ואז לאסוף את עצמה ולטפס על הרשת הזאת כמו ספיידרוומן. כל זאת תוך שהיא גם סוחבת על גבה את המשא המנטלי של בן זוגה, מעודדת אותו, מפעילה אותו ולא נותנת לו לוותר.

לא ברור איך ירדן ואן יצליחו להתמודד עם המשימה הזאת, כשזה מגיע לפיזיות הן בעמדת נחיתות, ובצירוף העובדה שהן כבר במקום האחרון כרגע ועוד ספגו עיכוב של 15 דקות בסוף הדו קרב, יכול מאוד להיות שהפרק הבא יהיה האחרון שלהן. ואם זה יקרה, הבלוג יוריד את הדגל לחצי התורן (בתנאי שנצליח בזה יותר ממה שהן הצליחו).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב פרידה? ירדן ואן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביקורת גבולות

וינטג': "איזה ישן זה פיראטים" (ירדן)

משה דיין: "הייתי עם עין תורנית" (נטע מודדת רטייה)

כמה את יפה, כמה את צודקת: "תפסיק להגיד לי להפסיק לבכות!" (אוולין)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully