וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן, אתניקס ומשינה: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

4.1.2018 / 0:00

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל המדינה שרה: אייל גולן ואתניקס

אתניקס ואייל גולן שבים לשתף פעולה בסיבוב הופעות שמתחיל 21 שנה (ולא 20, כפי שנכתב בטעות בפרסומים) לאחר צאת האלבום הראשון בו שיתפו פעולה, "בלעדייך" - והיום יעלה מופע האיחוד הראשון בסבב הופעותיהם. שני הצדדים מגיעים לאיחוד במקום פחות מדהים ופחות תמים בקריירה - אתניקס על רקע הסכסוך המדמם מול תמיר קליסקי, וגולן שלא חזר למלוא הקונצנזוס מאז פרשת הקטינות ואם זה לא מספיק - עומר אדם זומם לחטוף (או שמא כבר חטף?) ממנו את תואר מלך הז'אנר המסתלסל. באופן משעשע, מקורב לכל אחד מהצדדים אמר לנו שהוא "מציל" את הקריירה של הצד השני. לצד כל זאת, ברמה המוזיקלית לבדה, יש להודות שהחומרים של גולן מתחילת דרכו ומתקופת שיתוף הפעולה עם אתניקס הם הטובים ביותר שהוציא בקריירה. לכן, המהלך הנוסטלגי שלו נכון מבחינתו במקרה זה.

מתי? החל מהערב (חמישי, 4 בינואר), ובהמשך ב-6 בחודש, ב-17 בפברואר ועוד

איפה? שלושת המופעים הראשונים בהיכל מנורה מבטחים, ובהמשך גם בהיכל רוממה בחיפה, בפיס ארנה בירושלים ובהיכל הקונכייה בבאר שבע

למה? דרישת שלום משנים תמימות יותר

לרכישת כרטיסים

"שמור לי עליה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל תל אביב ווליום 2018

מי שמבקש לשכוח לכמה רגעים את תלאות החיים מוזמן לקפוץ לתל אביב לסוף שבוע של מוזיקה אלקטרונית. זו השנה השלישית שהעיר מקדישה ארבעה ימים וארבעה לילות לסצנת המועדונים ומציעה תפריט מוזיקלי שלא יבייש את בירות התרבות הגדולות בעולם: 150 די-ג'יים מהעולם ומישראל, 25 מועדונים משתתפים ברחבי העיר, מוזיקה לכולם, החל מטק אסיד האוס לטכנו, מחפירות פסי-טראנס לפול-און ודראמ אנד בייס. מי שלא ישבע מהלילות הקופצניים מוזמן לוועידת היום של תל אביב ווליום: נטוורקינג, הרצאות, מרחב לשיתופי פעולה וחיבורים עסקיים, מרצים מהארץ ומחו"ל.

מתי? 10,11,12,13 בינואר

איפה? ברחבי תל אביב

למה? כי ככה מרגישה נורמליות

לרכישת כרטיסים

ככה זה נשמע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משינה מארחת את אביתר בנאי

אחרי ההצלחה המסחררת והבלתי-נשכחת מהופעתם הראשונה באמפי רעננה בתחילת אוקטובר, הבינו משינה ואביתר בנאי שמה שהפנט בפעם הראשונה – יהפנט לבטח גם בפעם השנייה. השילוב בין אביתר ליובל, בין הרוך לרוק, בין הלהיטים של זה ללהיטים של אלו – מייצר מופע קסום ומחשמל. מי שנכח בהופעה הראשונה מוכן להישבע שזו הייתה אחת ההופעות הטובות שראה, ולכן אין לנו אלא להסתפק בשתי מילים: אל תפספסו.

מתי? 4 בינואר

איפה? היכל התרבות תל אביב

למה? כי מתברר שבכל פעם שיש מפגש בנאים, קורה משהו מסעיר

לרכישת כרטיסים

בטעם של פעם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלום ליל קיץ באופרה בתל אביב

הגלמור של הוליווד פינת האופרה: המחזה של שייקספיר "חלום ליל קיץ", עולה על במת האופרה, בעיבוד שכולו מחוות אהבה לתור הזהב של הוליווד ולתעשיית החלומות. על הבמה צוות הסולנים של האופרה הישראלית לצד סולני אופרה בריטיים, שלרובם זוהי הופעת הבכורה באופרה הישראלית. את המוזיקה כתב המלחין בנג'מין בריטן בשנות ה-60 של המאה הקודמת, ובן זוגו פיטר פירס, אמון על הליבירית. העלילה מתרחשת על סט של אולפן הוליוודי בזמן צילומי הסרט "חלום ליל קיץ". לחנים עשירים, קאסט מרשים, וקלאסיקה. מיועד לחובבי הז'אנר, אבל לא רק.

מתי? 4-17 בינואר

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') בתל-אביב

למה? כי יש אמנויות במה שהן לא רק פסטיגל

לרכישת כרטיסים

ככה זה נראה מאחורי הקלעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומר נצר

שנתיים לאחר יציאת אלבום הבכורה שלו, "Goodbye song", הוציא באחרונה המוזיקאי עומר נצר אלבום שני, Sweet" "Mistake. שני האלבומים (באנגלית) מתאפיינים בסגנון רוק-פולק ואם מקשיבים להם בעיניים עצומות אפשר לדמיין מועדוני בלוז בניו אורלינס או לחלופין נסיעות ארוכות בכבישים רחבים בנאשוויל. באירופה הוא כבר מתחיל אט-אט לחדור לפסטיבלי מוזיקה מבוקשים, ובישראל יש מי שמשוכנעים שהוא לקראת פריצה שמזכירה בקווים מסוימים את זו של אסף אבידן. אם זה לא מספיק לכם, הוא גם מדריך רכיבה טיפולית בצפון. ביום שבת הוא ישיק את אלבומו ויארח את מייסד וסולן להקת אורפנד לנד, קובי פרחי.

מתי? 6 בינואר

איפה? בארבי תל אביב

למה? קולות מחוספסים עושים לנו את זה

לרכישת כרטיסים

בזמן הקרוב הוא יעשה לכם טוב... מבטיחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעה אפלה

אחרי ש"נאום המלך" ו"משחק החיקוי" שברו כאן קופות בשנים האחרונות, אפשר להמר כי גם "שעה אפלה" יהפוך להיט גדול בקופות הארץ. הקהל הישראלי אוהב לראות בעונת האוסקרים דרמות בריטיות תקופתיות, אז סביר להניח שהמונים ינהרו כאן בסוף השבוע הקרוב לצפות בגרי אולדמן מגלם את צ'רצ'יל בימים הראשונים והרי הגורל לשלטונו. אך מי שמצפה לדם, יזע ודמעות צריך לדעת כי לא מדובר בסרט מונומנטלי, אלא בתוצר בינוני, סתמי ונשכח למדי, ובמקום תנועת ה'וי' המפורסמת שבה סימן המדינאי הבריטי ניצחון, אפשר לסכם אותו פשוט באימוג'י של MEH.

למה לא? "שעה אפלה"? יותר כמו "שעה תפלה"

תסתפקו בטריילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully