וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר אדם למירי רגב שביקרה אותו: "תודה על החיבוק החם ביום קר"

4.1.2018 / 19:57

שרת התרבות ביקרה את הזמר ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי באיכילוב ואמרה לו שהיא עומדת לרשותו בכל עת. אדם הודה לה: "אני אופטימי ומאמין שבסוף אנצח"

שרת התרבות מירי רגב ביקרה הערב את הזמר אדם ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי באיכילוב. "שמחתי לראות ולשוחח עם אדם ולאחל לו בשם עם ישראל החלמה מהירה ורפואה שלמה. הבהרתי לאדם ומשפחתו שאני עומדת לרשותו 24/7", אמרה רגב.

"אני מודה לשרה שטרחה להגיע לבקר ולחזק אותי בתקופה הקשה הזו. אפילו אותי לא הייתם מצליחים להוציא מהבית לבקר אותי במזג אוויר כזה", אמר אדם. "השרה רגב לעומת זאת כן הגיעה כדי לתת חיבוק חם ביום חורף קר כזה ועל כך אני מודה לה. כמו כן, אני מודה לעם ישראל על התפילות וגילויי האהבה העצומים שמגיעים עד אליי כאן בטיפול נמרץ באיכילוב. אני אופטימי ומאמין שבסוף אנצח. אני מאחל לכולנו שבת שלום".

רגב הוסיפה: "אדם זמר מוכשר ואהוב שתרם רבות למוזיקה הישראלית וימשיך לתרום ולהופיע למעננו. אני מתפללת ומאמינה שבזכות העבודה הנהדרת של הצוות הרפואי ובעזרת התפילות אדם יחזור במהרה לבמות".

הזמר אדם מאושפז בבית חולים איכילוב. ליאור צור, בית חולים איכילוב,
הזמר אדם/ליאור צור, בית חולים איכילוב

בהודעה שיצאה באמצע השבוע מבית החולים איכילוב נמסר כי חלה החמרה במצבו של אדם. "הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו. הוא הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואת אדם חיים בן חווה". אדם אושפז לפני 3 חודשים לניתוח בדרכי המרה. מאז הוא סובל מסיבוכים משניים מאוחרים לדלקת הלבלב.

"הרגו אותי דקה מוקדם מדי", התבדח באותו לילה, בשיחה עם חברה שישבה ליד מיטתו בבית חולים איכילוב, בתגובה לפרסומים על הידרדרות במצבו הרפואי. מבית החולים, שבו מאושפז הזמר כשלושה חודשים. יונה בר, חברתו של אדם, אמרה הבוקר לוואלה! תרבות: "הייתי אצלו אתמול עד אמצע הלילה והתעדכנתי הבוקר. הלילה עבר בסדר, עם טיפה שיפור בנשימה. הרופאים באמת עושים מאמצים להקל עליו ולהביא אותו להבראה. הם אומרים שהמצב מסוכן, אבל לא קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully