וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריה שלכם חזרה: הפרויקט המסקרן של אינפקטד מאשרום

5.1.2018 / 15:43

צמד אינפקטד מאשרום ממשיך לחרוך את העולם. "בשבוע החולף היינו בארה"ב, הודו, ברזיל ועכשיו בישראל", מספר עמית דובדבני ומגלה מה גרם לו "כמעט לחרבן במכנסיים" בסבב הזה. הצמד הכריז על המופע השנתי הגדול הבא, על אלבום חדש ועל סטארט אפ מוזיקלי שגם ג'ורדי נעזר בו

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: קליפ מתוך הופעה של אינפקטד מאשרום בברזיל)

הכרזת טראמפ על ירושלים כבירת ישראל עוררה ספק ענק אם גל ההופעות בינלאומיות הגדול שחווינו בקיץ שעבר - יחזור גם השנה. בינתיים נתנחם לפחות בחזרתם של האמנים הישראלים המצליחים שחיים כבר שנים ארוכות בלוס אנג'לס, אינפקטד מאשרום. במלים אחרות: הפטריה שלכם חזרה. הרכבם של עמית דובדבני וארז אייזן יקיים שוב מופע שנתי גדול בזאפה לייב פארק ראשל"צ ב-29 במרץ. המופע, "IM21" שמו, יימשך 4 וחצי שעות ובו הם יארחו אמנים שווים רבים עם צבעים מוזיקליים מגוונים – ובהם קלאסי, רוק והיפ הופ: שלומי שבן, בשיתוף פעולה ראשון עם הצמד, ינגן על פסנתר כנף בליווי 20 כלי מיתר ונשיפה; להקת התקווה 6 שכבר הופיעה כמה פעמים עם אינפקטד מאשרום בעבר, יצרה איתם את השיר "קופנגן" ובקרוב יוציאו סינגל משותף חדש; וכן טונה, אמיר דדון, ASTRIX, סקאזי, Bliss, מיסטר בלאק, Warriors ו-RIOT.

הלהקה, שהתרחקה מטראנס אולד סקול, ממשיכה להופיע בהצלחה ברחבי העולם. כשנפגשנו איתם במסיבת עתונאים שהתקיימה הבוקר (שישי) בתל אביב, אמר לנו עמית דובדבני: "בשבוע החולף היינו בלוס אנג'לס, בפרנקפורט בגרמניה, בדלהי שבהודו, בסלבדור ובסאו פאולו שבברזיל ועכשיו אנחנו בתל אביב. ומחר (שבת) אנחנו נוסעים לסן פרנסיסקו. זה פשוט נוראי. תראה את ארז, הוא נראה במצב יותר חמור ממני. זה מסע ה-NEW YEAR המטורף שלנו".

אינפקטד מאשרום (ארז אייזן ועמית דובדבני) עם עמרי גליקמן מלהקת התקווה 6. מגד גוזני
אינפקטד מאשרום/מגד גוזני

לא קל לדובדבני עם רצף הטיסות האלה. "לפני יומיים, בסלבדור, טסנו כולנו במסוק למסיבה. כולם היו רגועים במסוק, חוץ ממני. כמעט חירבנתי במכנסיים מפחד, כי אני ממש לא אוהב מסוק. אני מפחד מזה מאוד. מכשיר קטן כזה עם פרופלור, אני לא אוהב את זה. כולם התלהבו, ארז צילם סרטונים, ורק אני ישבתי בצד, סגול".

בפעם הראשונה הצמד ישיק את המופע השנתי באותו זמן עם אלבום חדש, שיקרא גם הוא "IM21", וחלק ממשתתפי המופע ישתפו פעולה גם בדיסק – Warriors ו-ASTRIX. "באלבום יופיעו רמיקסים לקטעים הכי גדולים שלנו מכל השנים", אומר דובדבני, "וחוץ מרמיקס אחד שלנו, כל שאר הרמיקסים יהיו של אמנים אחרים".

עוד באותו נושא

משחק אמצע טבלה: ה"סופר קלאסיקו" של אינפקטד מאשרום כבר לא מרגש כמו בעבר

לכתבה המלאה
אינפקטד מאשרום. מגד גוזני
אינפקטד מאשרום, הבוקר בתל אביב/מגד גוזני

בנוסף, הלהקה משיקה סטארט-אפ מוזיקלי חדש, פוליוורס שמו, תוספים לעשיית מוזיקה, עליו עמלו במשך כשנתיים של עבודה ופיתוח עם צוות של עשרה מתכנתים ישראליים שעברו לארצות הברית. "מדוברת בתוספים שיעזרו לאנשים שעושים מוזיקה להגיע בצורה פשוטה לסאונדים שאנחנו עושים שנים", אומר דובדבני. מהלהקה נמסר כי עד כה נמכרו למעלה מ-15 אלף מנויים ברחבי העולם, וכי אחד מהמפיקים המוזיקליים שעושה שימוש בתכנה הוא ג'ורדי, מפיקם של סטטיק ובן אל תבורי.

seperator

התקווה 6 תארח את אינפקטד מאשרום וכן את הזמרת הג'מייקאנית Jah9 במופע מיוחד שיתקיים ב-20 בינואר בהאנגר 11 בתל אביב, במסגרת גולדסטאר סאונדסיסטם

הצמד אינפקטד מאשרום: ארז אייזן ועמית דובדבני. Infected Mushroom,
הצמד אינפקטד מאשרום/Infected Mushroom

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully