וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאוסקר? "וונדר וומן" זכה במועמדות לפרס גילדת המפיקים

5.1.2018 / 19:48

גילדת המפיקים, אחד האינדיקטורים החשובים בדרך לאוסקר, הכריזה על המועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר - וגם "וונדר וומן" בפנים, יחד עם "העיתון", "צורת המים", "ליידי בירד" ושאר הפייבוריטים הכבדים של עונת הפרסים

יח"צ - חד פעמי

עונת הפרסים בעיצומה: טקס גלובוס הזהב ייערך בלילה שבין ראשון לשני שעון ישראל והיום (שישי) החלה ההצבעה למועמדויות לאוסקר, ופורסמו המועמדויות לפרסי גילדת המפיקים – אחד האינדיקטורים המהימנים ביותר לקראת העיטורים של האקדמיה האמריקאית לקולנוע.

מדי שנה, מפרסמת גילדת המפיקים עשרה מועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר, ובדרך כלל חלק ניכר מהם זוכים למועמדות בקטגוריה הזהה גם באוסקר.

השנה, החליטה הגילדה לכלול ברשימת המועמדים לא פחות מ-11 סרטים, ואפשר למצוא בהם גם את "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות. בכך, שומר הלהיט פורץ הדרך על סיכויים טובים להשתלב במירוץ לאוסקר, אף שבדרך כלל סרטי גיבורי וגיבורות-על על אינם מככבים בו.

יחד איתו, נמצאים בהרכב גם הסרטים שמלכתחילה נחשבו פייבוריטים לאוסקר – "העיתון" של סטיבן ספילברג, "צורת המים" של גיירמו דל טורו, זוכה אריה הזהב בפסטיבל ונציה האחרון, "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי", "דנקרק"; תברח"; "ליידי בירד", "אני טוניה" ו"קרא לי בשמך".

שמות פחות מובנים מאליהם שסוגרים את הרשימה הם הקומדיה הרומנטית "חולי אהבה" וכן "המשחק הגדול", סרטו הראשון כבמאי של ארון סורקין. לא היה לגמרי ברור מה מצבם של השניים במירוץ לאוסקר, אבל עכשיו נראה שהם חזק בתמונה.

לעומת זאת, מחוץ לעשירייה נמצאו כמה שמות בולטים שהיו פייבוריטים לקבל מועמדות אך נותרו בידיים ריקות: "חי בסרט" של ג'יימס פרנקו, "פרחים בבוץ" של נטפליקס ו"פרויקט פלורידה".

גילדת המפיקים הכריזה גם על מועמדויות בקטגוריית סרט האנימציה הארוך, וכאן לא היו הפתעות. "קוקו" מועמד כמובן, וגם "פרדיננד", "בייבי בוס", "גנוב על העולם" ו"סרט הלגו באטמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיך לשבור את תקרת הזכוכית? מתוך "וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך
העיתון. באדיבות סרטי יונייטד קינג,
הוליווד אוהבת את ספילברג. מתוך "העיתון"/באדיבות סרטי יונייטד קינג
Molly's Game.
הפתיע. מתוך "המשחק הגדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully