וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחה באח הגדול VIP בריטניה: החצאית של המתמודדת נפלה וחשפה הכל בשידור חי

9.1.2018 / 0:05

מלכת הדראג קורטני אקט דפקה כניסה מביכה לבית האח הגדול כשמעדה במורד המדרגות המובילות לבית, קרעה את החצאית וחשפה את איבריה האינטימיים בשידור חי - ואז שוב כשנכנסה לבית

אתר רשמי

מצאנו את הרגע הטלוויזיוני הגדול של 2018 והשנה רק החלה: מלכת הדראג וכוכבת הריאליטי (התמודדה בעונה השישית של "מרוץ הדראג של רופול"), קורטני אקט, נכנסה בערב שישי האחרון לבית האח הגדול בריטניה בעונת ה-VIP שלה ודפקה כניסה בלתי נשכחת. אחרי שישבה לשיחה קצרה עם מנחת התכנית, אמה ויליס, צעדה אקט על המסלול המפותל לעבר הכניסה לבית, הסתבכה עם רגלה בחצאית הפייטים שלבשה, קרעה אותה וחשפה לעיניי המצלמות והקהל ההמום את ישבנה - וכן גם את מה שמקדימה.

בת ה-35, ששמה האמיתי הוא שיין ג'נק, הגיבה במבוכה, הרימה את החצאית שנקרעה מעל מותניה וניסתה לכסות את פלג גופה התחתון כשהיא עושה את דרכה אל הבית. הפדיחה לא הסתיימה שם: כשנכנסה לתוך הבית, היא סיפרה למתמודדים על תאונת המלתחה המביכה שאירעה לה בכניסה ומיד כשחיבקה את אחת המתמודדות, החצאית שוב נפלה וחשפה בפני המתמודדים את מה שפספסו שם בחוץ. מנחת התכנית סיכמה את הרגע המביך: "אני חושבת שהגענו לשיא שלנו, לא חושבים?".

פדיחה באח הגדול סלברטי בריטניה. אתר רשמי
אופס! כניסה כזאת לבית האח הגדול לא ראינו. קורטני אקט בעונת ה-VIP של בריטניה/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כלב עשה את צרכיו על מנחת הטלוויזיה בשידור חי - וכך היא הגיבה

לכתבה המלאה

תמונות מהרגע והסרטון שמתעד אותו הופצו ברשת וגררו לרוב תגובות אמפתיות, אך היו אחדים שחשדו שהתקרית מבוימת ושאקט ביצעה פעלול שיווקי שנועד לקדם אותה בתחרות ולזכות אותה בכותרות. כמה מהם הצביעו על כך שהמצלמה לא באמת קלטה את איבריה המוצנעים של אקט - כאילו לצלמים או לבמאי היה מידע מוקדם על התקרית הצפויה והם ידעו כיצד לפעול ברגע הנכון בשידור חי, כך שלא ייחשף חלק גופה הקדמי.

אחרים טענו שבאחת התמונות נראית אקט מחזיקה את החצאית בידה השמאלית, מה שמעלה חשד כי היא עצמה משכה אותה מעליה. אולם בפעם השנייה שזה קרה לה, רואים בבירור שידייה לא מעורבות בזה. "פעלול שיווקי מבוים היטב עם חצאית שנפלה 'בטעות'! הצלם ידע בבירור שזה מגיע כי המצלמות לא תיעדו את מה שאסור היה להם", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה היה מבוים, ברור! למה ציפיתם מקורטני אקט? שהיא תבצע כניסה רגילה?".

צפו ברגעים בהם השמלה נפלה לה שוב כשנכנסה לבית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully