וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "טיסה נעימה" ו"האקדח מת מצחוק" ישתתף בצילומי הגרסה הארוכה של "המוסד הסגור"

9.1.2018 / 18:18

הגורו הקומי דיוויד צוקר התאהב ב"מוסד הסגור", הסרט הקצר והפולחני של אלון גור אריה, במהלך ביקורו בארץ בקיץ האחרון, ויגיע לכאן בקרוב שוב כדי להשתתף בצילומי הגרסה הארוכה. יככבו: צחי הלוי, טל פרידמן, גילה אלמגור ורבים אחרים

עשר שנים לאחר שהסרט הקצר "המוסד הסגור" פרי עטו יצא לאקרנים והפך לפולחן, עובד הבמאי אלון גור אריה על גלגול מוארך שלו – סרט עלילתי באורך מלא בשם זהה.

גור אריה כתב ויביים את הסרט, ויעשה זאת בליווי של אחד השמות הגדולים בעולם הקומדיה הקולנועית – לא אחר מאשר דיוויד צוקר, יוצר "טיסה נעימה", "האקדח מת מצחוק" ו"סודי ביותר", מן הסרטים הקומיים הגדולים בכל הזמנים, שצפה בגרסה הקצרה של "המוסד הסגור" והתאהב בה במהלך ביקורו בישראל לפני כשלושה חודשים. הגורו יחזור לארץ פעם נוספת, והפעם כדי ללוות את צילומי הגרסה הארוכה ולערוך חזרות עם השחקנים.

והשחקנים הללו יהיו: צחי הלוי, המגלם סוכן מוסד שחובר לסוכנת CIA בגילומה של אפרת דור כדי לעצור ארגון טרור המתכנן להשמיד את העולם עם טלפונים סלולריים, וזאת גם כדי להציל את האנושות וגם כדי כדי לאפשר לראש המוסד להדליק משואה ביום העצמאות.

עוד ישתתפו: טל פרידמן, אפרת דור, דביר בנדק, עדי הימלבלוי, שלומי קוריאט, גילה אלמגור, עומר דרור, תומר שרון, עידו מוסרי, טל טירנגל ועוד. אילן דר, שגילם את ראש המוסד בסרט הקצר, יעשה זאת גם הפעם. את התסריט ערך אבי נשר.

הסרט, בהפקת סרטי יונייטד קינג, משה אדרי וליאון אדרי, עופר נעים ואלעד פלג, ובתמיכת המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים וקרן רבינוביץ' יתחיל להצטלם בשבוע הבא ועתיד לעלות למסכים במהלך שנת 2018.

גור אריה, יש להזכיר, כבר ביים בשנה שעברה סרט באורך מלא, לכל המשפחה במקרה זה - "מבצע ביצה" שהגיע לאקרנים בקיץ האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבור מרגש. צוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully