וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדויות לגילדת הבמאים 2018: "תברח" ו"ליידי בירד" בפנים; ספילברג בחוץ

11.1.2018 / 20:33

"ליידי בירד", "תברח", "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי", "דנקרק" ו"צורת המים" מועמדים לפרס היוקרתי שנחשב לאינדיקטור מהימן לקראת האוסקר. "העיתון" של ספילברג יצא סופית מהמירוץ

שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי. יח"צ,
ממשיך להוביל את המירוץ עם מועמדות חשובה. "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי"/יח"צ

בשנה שבה המירוץ לאוסקר צמוד, הפכפך ובלתי צפוי כפי שלא היה כבר שנים ארוכות, הבחירות של הגילדות המקצועיות הגדולות בהוליווד הופכות משמעותיות במיוחד לניבוי הזוכים בטקס הנוצץ שייערך במרץ. הערב (חמישי) פרסמה גילדת הבמאים את חמשת המועמדים לפרס הבמאי הטוב ביותר.

המועמדים השנה הם: ג'ורדן פיל ("תברח"), גיירמו דל טורו ("צורת המים"), גרטה גרוויג ("ליידי בירד"), מרטין מקדונה ("שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי") וכריסטופר נולאן ("דנקרק"). סטיבן ספילברג בולט בהיעדרו מהרשימה, ובכך ניתן להכריז כמעט בוודאות ש"העיתון" יוצא מהמירוץ לאוסקר השנה.

בנוסף, הוכרזו גם המועמדויות לפרס סרט הביכורים לבמאי. ג'ורדן פיל מככב גם ברשימה הזו, לצדם של ארון סורקין ("המשחק של מולי"), ג'רמי ג'ספר (פאטי קייקס), ויליאם אולדרויד ("ליידי מקבת") וטיילר שרידן ("רוחות קרות").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועמדות יוקרתית לסרט שככל הנראה לא יזכה השנה בפרסים רבים. "דנקרק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרסי גילדת הבמאים מהווים אינדיקטור מהימן מאוד לקראת האוסקר. ב-5 השנים האחרונות, 3 מהזוכים בפרס הבמאי הטוב ביותר באוסקר הקבילו לזוכה בפרס הגדול של גילדת הבמאים. ובכל מקרה, רק פעם אחת בעשור האחרון הצליח סרט לזכות באוסקר מבלי שהבמאי שלו יחזיק במועמדות לגילדת הבמאים ("ארגו" של בן אפלק).

בנוסף לקולנוע, הוכרזו גם המועמדויות בתחום הטלוויזיה. בקטגוריית סדרת הדרמה זכתה "משחקי הכס" ללא פחות מ-3 מועמדויות מתוך 5 (עבור הפרקים "הדרקון והזאב", "שלל מלחמה" ו"מוות הוא האויב" מתוך העונה השביעית), כאשר את הרשימה משלימים "השער", הפרק האחרון בעונה השנייה של "דברים מוזרים", ו"שלפרד", הפרק הראשון בעונה הראשונה של "סיפורה של שפחה".

טקס פרסי גילדת הבמאים ייערך ב-3 בפברואר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
The Shape of Water. פורום פילם,
היריב הגדול של "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי" נשאר צמוד. מתוך "צורת המים"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully