וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחנו את עצמכם: מאיפה אתם מכירים את כוכבי "העיתון"?

15.1.2018 / 0:00

סרט העיתונות הגדול של סטיבן ספילברג מציג פרצופים שראינו קודם לכן כמעט בכל סדרה אפשרית מן השנים האחרונות. האם תצליחו לזהות את כולם בחידון שלפניכם?

יח"צ - חד פעמי

"העיתון", סרטו עטור הכוכבים ואהוב המבקרים של סטיבן ספילברג על חשיפת "מסמכי הפנטגון" בידי הוושינגטון פוסט, נחשב לאחד הבולטים בשנה החולפת. חשיבותו בעת הנוכחית מובנת מאליה, כשעיתונאים וכלי תקשורת נרדפים על ידי פוליטיקאים, בניסיון לחשוף את האמת שבין המניפולציות והשקרים.

הסרט היה מועמד ל-6 פרסי גלובוס הזהב (אף שיצא בידיים ריקות מהטקס), ונחשב למועמד ודאי בשורה של קטגוריות בטקס האוסקר שייערך ב-4 במרץ. הסרט נכלל גם ברשימת הסרטים הטובים של השנה, שנבחרו על ידי מכון הקולנוע האמריקאי (AFI).

כהרגלו בקודש, גם הפעם קיבץ הבמאי המעוטר גלריה ארוכה של כוכבים לטובת סרטו. ובעוד מריל סטריפ וטום הנקס לא זקוקים לשום הצגה, מצאנו את עצמנו מגרדים בראשנו לא פעם כשכוכב טלוויזיה נוסף הפציע על המרקע. חלקם זכו לשורות בודדות בלבד, וחלקם אופרו באופן שמקשה מאוד על הזיהוי שלהם.

בחידון הבא תוכלו לנסות ולבחון את ידיעותיכם לגבי חלק מהכוכבים שמוצגים בסרט, ולנסות להיזכר באיזו סדרה ראיתם אותם קודם. התשובה תחכה לכם כמובן בלחיצה על התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully