וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי גוב יגלם גווייה בסדרה "שטוקהולם" של קשת 12 וכאן 11

15.1.2018 / 17:37

הסדרה החדשה "שטוקהולם", המבוססת על ספרה של זוכת פרס ספיר נעה ידלין, מפגישה בין שני גופי שידור המפיקים אותה יחדיו – קשת 12 וכאן 11, שני בוגרי "זהו זה" – גידי גוב ודב'לה גליקמן, ושתי בוגרות "קרובים קרובים" – תיקי דיין ולאורה ריבלין

גידי גוב. אילן בשור,
גידי גוב/אילן בשור

גידי גוב ישחק במיני הסדרה "שטוקהולם", קופרודוקציה של קשת 12 ותאגיד השידור הציבורי כאן 11, כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה, שעל קיומה יכולתם לקרוא כאן לראשונה, מבוססת על רומן קומי-טראגי בעל אותו שם שכתבה נעה ידלין. דני סירקין יביים, הצילומים יחלו בימים הקרובים והסדרה צפויה לעלות ברבעון השני של 2018.

הסדרה מפגישה לא רק בין שני גופי שידור המפיקים אותה יחדיו, אלא גם שני שחקנים בוגרי "זהו זה" - גוב ודב'לה גליקמן; שתי שחקניות בוגרות "קרובים קרובים" - לאורה ריבלין ותיקי דיין; ושתי יוצרות הקשורות בדרך זו או אחרת לפרס ספיר – התסריטאית היא ידלין שזכתה בפרס ספיר על ספרה "בעלת הבית" והשנה מועמדת שוב עם "שטוקהולם", ועורכת התסריט היא אסתי נמדר, אחות של זוכה פרס ספיר אחר, ראובן נמדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר "שטוקהולם" של נעה ידלין עליו מבוססת הסדרה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך רוב הסדרה יגלם גידי גוב גווייה של מועמד מוביל לזכייה של פרס נובל בכלכלה, למעט שני קטעים שבהם יראה חי. הוא משחק את אבישי שר-שלום, כלכלן בעל שם עולמי אשר נמצא ערב אחד מת במיטתו, לאחר שלקה ככל הנראה בלבו. את גופתו יימצאו ארבעת חבריו הקרובים בחמישים השנים האחרונות בגילומם של ששון גבאי, דיין, ריבלין וגליקמן. הם מחליטים להסתיר את דבר מותו במשך שמונה ימים, עד להכרזה על הזוכה בפרס נובל, במטרה לתת לו הזדמנות לזכות בדבר שרצה בו יותר מכל.

ביום שני בעוד שבוע (22 בינואר) יתקיים טקס פרסי ספיר לספרות של מפעל הפיס, שבו כאמור נעה ידלין מועמדת שוב עם "שטוקהולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully