וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח של ורסצ'ה ורמי קליינשטיין: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

17.1.2018 / 6:10

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מופע איחוד חלקי של להקת הנח"ל לדורותיה

הקלאסיקה "ואלס להגנת הצומח", שכתבה נעמי שמר ושרה שולה חן בלהקת הנח"ל, לא עסקה באמת בפרחים מוגנים בטבע. מילות השיר, ובהן "רק עלי אין החוק משגיח" ו"רק עלי איש אינו שומר", נכתבו למעשה כנגד הטרדות מיניות של נערות ונשים, ובהן חיילות, בשנות השישים בישראל, הרבה שנים לפני קמפיין MeToo. נזכרנו בעובדה זאת לרגל איחוד החלקי של להקת הנח"ל לדורותיה, במופע "מהנח"ל באהבה", שיתקיים במסגרת ערב התרמה של ויצ"ו ישראל שהכנסותיו יוקדשו לטיפול ולמניעת אלימות במשפחה. בנוסף לשולה חן ישתתפו בערב מירי אלוני, ששי קשת, טוביה צפיר, אלון אולארצ'יק, אופירה גלוסקא, אלון נוימן, עדי כהן, לירון לב, ניר שיבר ונעה אסנר. במופע יושמעו הקלאסיקות של להקת הנח"ל "אילו ציפורים", "בהיאחזות הנח"ל בסיני", "קרנבל בנחל" ו"ישנן בנות". בנוסף יבצעו כל ותיקי להקת הנח"ל יחד את "מחר", "שלווה" ו"המנון הנחל".

מתי: 22 בינואר

איפה: בית האופרה, המשכן לאומנויות הבמה

למה: מי שלא יבוא, חבל

נוסטלגיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם בשנה

יעל בר זוהר וגיא זוארץ חולקים יחד מקצוע, בית, שלושה ילדים, ואם לא די בזה, בימים אלה הם מככבים יחד באותה הצגה. ספק אם יועץ נישואין ימליץ לחתום על עסקה כזו, אנחנו בכל אופן ממליצים לחתום כקהל.

המחזה "פעם בשנה" שמציג על הבמות ברחבי הארץ בכיכובם, מספר על מערכת יחסים שנרקמה בין גבר נשוי לאישה נשואה, במסעדה מרוחקת ממקום מגוריהם. הם מתעוררים למחרת בבוקר, זה בזרועות זו, בבית מלון באזור, מאוהבים. הם מחליטים לשמור על מערכת היחסים הזו ולהיפגש אחת לשנה, באותה העיר, באותו המלון ובאותו החדר.

מתי? החל ב-22 בינואר

איפה? תיאטרון יהלום, רמת גן וברחבי הארץ

למה? כי אנחנו גרופיס עוד מרמת אביב ג'

לרכישת כרטיסים

יעל בר זוהר, גיא זוארץ. רונן אקרמן,
יעל בר זוהר, גיא זוארץ/רונן אקרמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע קולנוע טורקי

אף חובב חתולים/ות לא יכול להרשות לעצמו להפסיד את "קדי – החתולים של איסטנבול", סרט הדוקו המדובר שעוקב אחר חתולי הרחוב של בירת טורקיה ומתאר את משמעותם וחשיבותם בה, ואת הקשר המיוחד שלהם עם תושביה האנושיים.

הסרט מוקרן במסגרת מיוחדת של הקרנות המוקדשות לקולנוע טורקי עכשווי ולהקשרים התרבותיים והחברתיים שלו. האירוע מאורגן בידי מכון ון ליר, שמקדים לצפייה הרצאה רלוונטית מפי החוקרים בו. לפני "קדי – החתולים של איסטנבול", למשל, נוכל לשמוע את הרצאתו של עידו בן עמי הנושאת את השם המסקרן "בין אנשים לחתולים: כיצד הפכו חיות המחמד לבעלי חיים כריזמטיים באיסטנבול".

מן ההקרנות וההרצאות אפשר יהיה ליהנות בסינמטקים של תל אביב, ירושלים, ומי שרוצה לצפות בסרטים בלי הקדמות יוכל לעשות זאת בסינמטקים של חיפה, חולון והרצליה. כל זה יקרה מהשבוע הקרוב ועד תחילת החודש הבא, ומועדים ושעות הקרנה אפשר למצוא באתרים של המוסדות הקולנועיים הרלוונטיים. מיאו!

מתי? 16-25 בינואר

איפה? ברחבי הארץ

למה? כדי לקבל שיעור מאלף על המדינה שבעיני רבים מן הישראלים הפכה לקונקשן בדרך לטיסה אחרת ותו לא.

לרכישת כרטיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רמי קליינשטיין – live 2018

המוזיקאי רמי קליינשטיין חוגג בימים אלו 30 שנות קריירה במופע חדש ומסקרן שכולל את כל להיטיו בעיבודים חדשים. אחד היוצרים הפורים ביותר בישראל אחראי על שורה של להיטי-ענק, כמו "צעיר לנצח", "על הגשר הישן", "חוץ ממך כלום" ו-"מתנות קטנות" ואין ספק שהופעה של קליינשטיין היא חגיגה של להיט אחרי להיט אחרי להיט. מסקרן יהיה גם לבחון את החיבור המפתיע של קליינשטיין לפילוני, שיפיק את ההופעה מוזיקלית ומי שהפיק בהצלחה את אלבומיהם של מוקי ומוש בן ארי.

מתי? 18 בינואר

איפה? תיאטרון הסינמה, סינמה סיטי

למה? כי קר שם בחוץ

לרכישת כרטיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרצח של ורסצ'ה

"אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון", העונה הראשונה של אנתולוגיית הפשע מבית היוצר של ראיין מרפי, הייתה שילוב מטורף בין פרק של "משפחת קרדשיאן", דוקו-דרמה משפטית וניתוחים פלסטיים שיצאו משליטה. הסלט הביזארי הזה בין הרציני לקאמפי הפך אותה לממתק צפייה עבור מי שהכירו את המקרה ומי שפגשו בו כאן לראשונה. העונה השנייה, נטולת הפרצוף הנמס של ג'ון טרבולטה, מסתמנת כהרבה יותר כבדה ופומפוזית - בעודה מתחקה אחר הנסיבות שהובילו לרצח מעצב העל בשלהי שנות התשעים.

מתי? מ-18 בינואר

איפה? yes EDGE, yes VOD

למה? כדי להבין כמה מסוכנת הומפוביה יכולה להיות, כשמערבבים לתוכה סוציופתים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיני גרשון מחליף את נתן זהבי ברדיו ללא הפסקה

יש עבודות בהן הכישורים הנדרשים הם שליטה באקסל, יחסי אנוש טובים וכדומה. בתקשורת הישראלית, לעומת זאת, יש רק דרישה אחת: פה ג'ורה. תנבח כמו ברקוביץ', תנשך כמו שפטל – ואם אין לך את זה, לך תשיר באופרה.

המרוויח החדש מן ההפקר הוא פיני גרשון, שהוזעק השבוע להחליף את נתן זהבי בתוכנית הצווחנית שלו ברדיו ללא הפסקה. לא ברור כמה זמן יימשכו חילופי הגברי הללו, אבל באמת שלא ברור לנו איך הוא מעז: אחרי כל האמירות והפרשיות שנקשרו בשמו, המאמן הדגול לשעבר היה אמור להוריד פרופיל. בטח שלא לייעץ לכולנו מה לעשות עם הכסף שלהם בפרסומת, ואז להסתער על כל מיקרופון אפשרי כדי לחלק עצות לכולם בכל תחום, מניהול משחק ביורוליג ועד ניהול המדינה. ומה הביא אותו עד הלום? זה שהוא יודע להמציא מטבעות לשון כמו "כושי מוקה", מה שבכל מדינה מתוקנת היה מוביל אותו להתנצל ולהיעלם, אבל כאן הופך אותו לסחורה מבוקשת. אז איך אומרים הפרשנים עם הפה ג'ורה: איכס, חרא, גועל נפש אחד גדול.

אנחנו לא רומזים לכלום. סתם נזכרנו בזה במקרה. שום קשר. אפילו לא קצת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully