וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק בכלל: צופה תקף באכזריות סטנד אפיסט במהלך הופעה

28.1.2018 / 0:00

הקומיקאי סטיב בראון הופיע במועדון סטנד אפ בקולומביה כשלפתע צופה עצבני עלה על הבמה, העיף לו אגרופים וניסה לפגוע בו עם הסטנד של המיקרופון בפני קהל צווח באימה. צפו בתיעוד המסעיר

צילום מסך

הקומיקאי סטיב בראון הופיע בראשון בערב במועדון סטנד אפ בקולומביה שבקרוליינה הדרומית כשלפתח "מעריץ" עלה על הבמה ותקף אותו באכזריות. לא ברור מה טיב הקשר בין השניים, אבל ייתכן שבראון פשוט הסתלבט עליו במהלך המופע או זרק בדיחה שלא במקום שהצליחה להרתיח את הצופה האלים.

האירוע המפחיד תועד במצלמה של אחד הצופים באולם. הבחור, שזוהה מאוחר יותר ע"י המשטרה בשם מרווין, נראה בסרטון מעיף אגרופים באוויר, אוחז בסטנד של המיקרופון ומנסה לפגוע בבראון. בראון במיומנות מפתיעה מצליח לחמוק ממנו שוב ושוב. מרווין לא מוותר, לוקח כיסא שבמרכז הבמה וזורק אותו על בראון. רק אז שניים מהקהל מצליחים להתעשת ולעלות לבמה כדי לעצור את מופע האימים הזה.

הקומיקאי סטיב בראון. צילום מסך
הקומיקאי סטיב בראון מותקף במהלך הופעת סטנד אפ/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קטטה בין שכנים הסתיימה באשפוז - והכל בגלל ויכוח על ענף עץ

לכתבה המלאה

מרווין נלקח מהאולם החוצה וחזר - בלי חולצה הפעם - לקרב נוסף. אז כבר עוד אנשים מהקהל התערבו ומנעו מההצגה להימשך. בראון יצא מהאירוע ללא פגע, אולם הוא התלונן בפני המועדון על החוסר באבטחה. מצד שני, מאבטח במקום טוען שקיבל אגרופים ממרווין כשזה ברח משם לרכב שלו.

המשטרה דיווחה שהחשוד נעצר והתברר כי היה שיכור באותו ערב. ארבעה אנשים נפצעו במהלך התקרית ומעוניינים להגיש תביעה. מרווין גם גרם לנזק במועדון בעלות מוערכת של 400 דולרים, אותם ייאלץ כנראה לשלם אם יימצא אשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully