וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה תורמן: "הותקפתי מספר פעמים על ידי הארווי ויינשטיין"

3.2.2018 / 19:05

השחקנית שהתגלתה בסרטיו של קוונטין טרנטינו, אותם הפיק ויינשטיין, מתארת כיצד ויינשטיין ניסה לתקוף אותה בחדר מלון ולפתות אותה להיכנס עמו לסאונה בחליפת עור. "הוא ניסה לדחוף את עצמו מעליי ולחשוף את עצמו, נאבקתי כמו חיה כדי לברוח"

מערכת וואלה!
סטייל ID – אומה תורמן. GettyImages
עוד סיפור זוועה לאוסף. אומה תורמן/GettyImages

אחרי תקופה בה שכחו סיפורי הזוועות סביב מפיק העל לשעבר, הארווי ויינשטיין, הם עולים שוב לכותרות כשמאחוריהם הפעם אומה תורמן. השחקנית שעשתה את הפריצה הגדולה בסרטיו של קוונטין טרנטינו, אותם הפיק ויינשטיין, טענה בעבר כי יגיע זמן בו תרגיש מוכנה לגולל את החוויות שעברה. היום (שבת) היא עשתה זאת במסגרת ריאיון נרחב לניו יורק טיימס.

לטענתה של תורמן, ויינשטיין תקף אותה מספר פעמים בתחילת דרכה בתעשייה. "הוא נהג לבלות שעות בשיחות איתי על חומרים לסרט והחמיא לי רבות. זה ככל הנראה גרם לי להתעלם מסימני האזהרה", סיפרה. "זה עבר מעל הראש שלי. לא הרגשתי מאויימת. חשבתי שהוא פשוט סופר מוזר, דוד אסקצנטרי".

הארווי ויינשטיין. GettyImages
גם הפעם הוא מכחיש. הארווי ויינשטיין/GettyImages

במהלך צילומי "להרוג את ביל", הזמין אותה ויינשטיין למלון בו שהה בפריז. "הלכתי בעקבותיו ונכנסנו לסאונה. עמדתי שם בחליפת העור השחורה שלי ועם מגפיים והיה לי חם מאוד, ושאלתי 'זה מגוחך, מה אתה עושה?', והוא התעצבן נורא. הוא התחיל לקפוץ למעלה ולמטה ויצא בסערה מהחדר". כעבור תקופה קצרה, הזמין אותה המפיק שוב לחדר המלון שלו, הפעם בלונדון. "הוא ניסה לדחוף את עצמו מעליי וניסה לחשוף את עצמו. הוא עשה כל מיני דברים לא נעימים, אבל הוא לא הלך עם זה עד הסוף והכריח אותי. הייתי כמו חיה שנאבקת לברוח, כמו לטאה. עשיתי ככל יכולתי כדי להחזיר את הרכבת למסלול. למסלול שלי, לא שלו".

בניסיון לנקות את המשקעים ביניהם אירגנה תורמן פגישה עם המפיק בבר של מלון אחר כעבור מספר ימים. כשהגיע למקום המתינו לה עוזריו של ויינשטיין, שטענו כי הוא מחכה לה בחדרו. היא שוכנעה לעלות אליו. כשהגיעה אמר לה: "אם תעשי את מה שעשית לי לאנשים אחרים, את תאבדי את הקריירה שלך, את המוניטין שלך ואת המשפחה שלך. אני מבטיח לך". חברתה של תורמן שליוותה אותה לפגישה מתארת כיצד פגשה אותה כשירדה חזרה אל הלובי. "היה לה מבט מטורף בעיניים והיא הייתה לגמרי חסרת שליטה. הכנסתי אותה למונית ונסענו לבית שלי. היא ממש רעדה".

סטייל ID – אומה תורמן. GettyImages
"כל הכבשים הלכו לשחיטה כי הן שוכנעו שאף אחד לא יעשה להן דבר מה לא חוקי"/GettyImages

"אני אחת הסיבות לכך שנערות צעירות הלכו לחדר שלו לבדן", סיפרה תורמן. "קוונטין מינה את הארווי למפיק בפועל של 'להרוג את ביל', סרט שמסמל העצמה נשית. וכל הכבשים הלכו לשחיטה מכיוון שהן שוכנעו שאף אחד לא יעלה לעמדת כוח שבה יוכל לעשות להן דבר מה לא חוקי. אבל זה קרה".

בעקבות האירועים נמנעה תורמן מפגישות אישיות עם ויינשטיין, והסכימה לנכוח לצדו רק בחברת קבוצה גדולה של אנשים. בנוסף טענה כי לאחר שהתעמתה עמו כעבור שנים, הוא סיפק לה "התנצלות מאולצת". כפי שקרה בכל מקרי התלונות הקודמים, גם הפעם הכחיש ויינשטיין בתגובה את המעשים, אותם תיאר כ"פלירטוט ומערכת יחסי עבודה מהנה".

כזכור, קוונטין טרנטינו עצמו התוודה באוקטובר האחרון כי היה מודע למעשיו של המפיק המטרידן, אך לא עשה די כדי לעצור אותו. בחודשים האחרונים נחשפו יותר מ-100 תלונות של נשים שונות נגד ויינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully