וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפופ מהאייטיז חיה בפחד שחייזרים יחטפו אותה

6.2.2018 / 23:41

האחראית ללהיטי שנות ה-80 You Keep Me Hangin' On ו- Kids In America, משחררת אלבום חדש ומספרת שחייזרים רודפים אותה ורוצים לחטוף ולכלוא אותה כדי שתופיע מולם עד סוף חייה

Kim Wilde - Pop Don't Stop Video Teaser

בסרטון - השיר החדש של קים ווילד
'Pop Don't Stop'.



לא ברור אם כוכבת הפופ של שנות ה-80, קים ווילד, כבר לא בקו השפיות או שהיא ממציאה סיפורים למטרת קידום אלבומה החדש - אך מה שבטוח זה שהיא טוענת שחייזר שמעריץ אותה מנסה לחטוף אותה בחללית שלו כדי שתופיע מולו עד סוף חיה עם להיטיה הגדולים You Keep Me Hangin' On ו- Kids In America. לא עדיף שפשוט יקנה את האלבום?

הזמרת שכיכבה במצעדים בכל העולם כשהייתה בשנות ה-20 לחייה, לא הפסיקה להוציא אלבומים ולהופיע מאז ובמקביל פיתחה קריירה בגננות נוף, במסגרתה עשתה תואר בהורטיקולטורה, כתבה שני ספרים, זכתה בפרסים ואף הגישה מספר תוכניות טלוויזיה בנושא.

כיום היא בת 58 ואמא לשני ילדים. חלפו 4 שנים מאלבומה הקודם וכשהיא מסמנת קאמבק נוסף - היא חושפת סיפור מצמרר מחייה שמחזיר אותה שוב לכותרות. ב-2009 היא הייתה עדה, לדבריה, לחללית שהתעופפה ממש מעל חצר ביתה, כך היא מספרת. מאז היא חיה בפחדים שהחייזרים יחזרו לחטוף אותה. הזמרת בת ה-57 מספרת שהמפגש ההוא ממשיך להטריד אותה עד היום. היא משחזרת את מה שקרה בפני מגזין Attitude: "פתאום הופיעו כמה אורות ענקיים מעל העננים, הם נעו קדימה ואחורה בצורה יוצאת דופן. הרבה אנשים הבחינו בהם, הם דווחו על זה בכל העיתונים המקומיים".

עוד בנושא:

היא הגיעה למסקנה מאוד אמינה וסופר הגיונית לגבי האורות האלה: "אמרתי לבעלי שאולי הקפטן של החללית מעריץ גדול שלי ורצה לדעת היכן אני גרה. אני חוששת שהוא הולך לחטוף אותי ואצטרך לשיר לו Kids in America עד סוף חיי. אני חוששת שהם יחזרו וייקחו אותי. כשאתה רואה משהו כל כך יוצא דופן ואולי אפילו חוצני - אתה אף פעם לא חוזר להיות מה שהיית. אני מאמינה שהם כבר כאן או מבקרים כאן, מתבוננים בנו". היא מסרבת להכיר בשיגעונה: "אני מבטיחה לכם שלא השתגעתי. אני פשוט לא יכולה להפסיק לחשוב על זה".

Kim Wilde - You Keep Me Hangin' On 1986

Kim Wilde - Born to Be Wild - 2017

בצירוף מקרים הזוי (או תעלול יחצני פשוט) ווילד קראה לאלבום החדש שלה " Here Come The Aliens" (הנה מגיעים החייזרים). האלבום צפוי לצאת בחודש הבא ויכלול 12 שירים - ביניהם שיר שנקרא Solstice (נקודת היפוך) ושיר ששמו Cyber Nation War (מלחמת אומת הסייבר). היא גם צפויה לצאת למסע הופעות באירופה אותו תפתח ב-30 במרץ באיפסוויץ', אנגליה. ווילד תמיד מוזמנת לבוא לבקר אצלנו בישראל. מבטיחים להגן עליה מפני החייזרים המרושעים חובבי האייטיז.

Kim Wilde - Kids in America

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully