וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "משחקי הכס" יופקדו על סדרת סרטים חדשה ביקום "מלחמת הכוכבים"

7.2.2018 / 7:15

דן וייס ודיוויד בניוף, שעובדים בימים אלה על השלמת העונה השמינית והאחרונה של הפנטזיה המצליחה, יכתבו ויפיקו סדרת סרטים חדשה שתהיה מנותקת מ"סאגת סקייווקר". בהודעה רשמית מטעמם נכתב כי השניים נרגשים לסיים את "משחקי הכס" ולהתמסר לאתגר

דיוויד בניוף וד.ב. וייס. GettyImages
אתגר חדש ומסקרן. דיוויד בניוף ודן וייס/GettyImages

אחרי שרכשו את הזכויות למותג המצליח ביותר בתולדות הקולנוע ב-2012, היה ברור לכל שלאולפני דיסני יש תוכניות גדולות ליקום "מלחמת הכוכבים". אחרי טרילוגיה חדשה וסדרה של סרטי אנתולוגיה, מתברר שאפילו לא התחלנו לגרד את פני השטח. בהודעה רשמית אמש (שלישי) הודיעה דיסני כי דיוויד בניוף ודן וייס, יוצרי "משחקי הכס", יופקדו על סדרת סרטים עתידית חדשה בגלקסיה הרחוקה-רחוקה.

יש להדגיש שדיסני כבר הכריזה לפני מספר חודשים כי ריאן ג'ונסון ("מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי") יהיה המוח מאחורי טרילוגיית סרטים חדשה והיסטורית, שתתנתק לראשונה ממשפחת סקייווקר ותתמקד בקורותיהם של גיבורים אחרים בתקופה אחרת ממלחמות האימפריה והמורדים. וייס ובניוף יפיקו ויכתבו, אם כן, סדרת סרטים נוספת ונפרדת שפרטיה נשמרים כמובן בחשאי בשלב זה.

מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי. יח"צ,
מהפקת ענק אחת להפקה ענקית הרבה יותר. מתוך "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי"/יח"צ

בהצהרה מטעם נשיאת אולפני לוקאס פילם, קתלין קנדי, נכתב: "דיוויד ודן נמנים על מספרי הסיפורים הטובים ביותר שעובדים בתעשייה כיום. השליטה שלהם בדמויות מורכבות, סיפורים עמוקים ומיתולוגיה עשירה תאפשר להם לדחוף באומץ את 'מלחמת הכוכבים' בדרכים מרגשות במיוחד". וייס ובניוף שחררו הודעה גם מטעמם בה נכתב: "בקיץ 1977 יצאנו למסע לגלקסיה רחוקה רחוקה, עליה חלמנו מאז ועד היום. אנחנו חשים כבוד עצום לנוכח ההזדמנות הזו, וגם חוששים מעט לנוכח האחריות, ומתרגשים להתחיל ברגע שהעונה האחרונה של 'משחקי הכס' תסתיים".

העונה השמינית והאחרונה של סדרת הפנטזיה המצליחה תציג לעולם את ששת הפרקים האחרונים בהחלט במהלך שנת 2019. יש לציין כי וייס ובניוף כבר מעורבים בפרויקט עצום נוסף ושנוי במחלוקת של רשת HBO, הסדרה "Confederate" שעתידה לעסוק במציאות אלטרנטיבית בה מלחמת האזרחים האמריקנית לא הוכרעה מעולם, וכתוצאה מכך העבדות השחורה לא בוטלה. אלא שכבר עם ההכרזה על הסדרה, ספגה הרשת ביקורות קשות על חוסר הרגישות בבחירה בסדרה שכזו, וכעת גורלה של הסדרה אינו ברור.

מלבד "משחקי הכס", שזכתה בעצמה לביקורות רבות על איכות הכתיבה בה מאז התנתקה מסדרת הספרים של ג'ורג' מרטין, הרפרטואר של וייס ובניוף דל למדי. בעוד הראשון חתום רק על כתיבת פרק אחד ב"פילדלפיה זורחת" בנוסף ליצירת הסדרה, בניוף חתום, בין היתר, על התסריטים של "אקס-מן המקור: וולברין", "טרויה" ו"השעה ה-25".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully