וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ב"דה וויס" צרפת: הכוכבת שריגשה תומכת טרור?

7.2.2018 / 8:29

לאחר שהצליחה לרגש את השופטים ואת צרפת כולה, התגלו פוסטים שכתבה הזמרת הצעירה מנל איבתיסאם, ובהם תהתה אם בפיגוע בעיר ניס מעורבת גם הממשלה. מנל מיהרה למחוק את הפוסטים והבהירה: "אני נגד טרור ובעד שלום"

דה וויס צרפת. צילום מסך
סערה בצרפת. מנל/צילום מסך

העונה החדשה של "דה וויס" בצרפת החלה, ובמסגרת שלב האודישנים עלתה לבמה ביום שבת האחרון סטודנטית בת 22 בשם מנל איבתיסאם, בת למשפחה שמוצאה מסוריה, והדהימה את השופטים ואת הקהל בבית עם ביצוע מצמרר בערבית ובאנגלית לשיר "הללויה" של ליאונרד כהן. אחד השופטים הסתובב עם כיסאו אליה ואמר בתדהמה "זה לא ייתכן!". במהרה יתר השופטים הסתובבו אליה, והקהל כולו הריע לזמרת שהרטיטה את לב כולם.

אלא שכפי שקורה פעמים רבות במקרים כאלו, החלה התקשורת לחטט מעט בעברה של הזמרת שנולדה, וגילתה כמה ממצאים מטרידים. לאחר פיגוע הדריסה בעיר ניס, שבו נרצחו 86 בני אדם ונפצעו מאות, תהתה איבתיסאם אם לא מדובר בקונספירציה. היא העלתה השערה שכוחות הביטחון מעורבים אף הם בפיגוע ואף הוסיפה: "הממשלה היא הטרוריסטית האמיתית".

מהר מאוד לאחר שנחשפו הפוסטים השנויים במחלוקת הללו בתקשורת, מחקה אותם מנל והבהירה לכל עוקביה ומעריציה כי מייחסים לה כוונות שאינן משקפות את דעותיה ואת אורח מחשבתה. "אני אוהבת את צרפת ומגנה בכל כוח את הטרור", הבהירה. "אני בעד מסר של שלום וזו הסיבה שבחרתי לשיר את 'הללויה' של ליאונרד כהן".

הביצוע שריגש את השופטים

  • עוד באותו נושא:
  • דה וויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully