וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת התמיכה בטרור: כוכבת "דה וויס" צרפת הודיעה על פרישה

9.2.2018 / 21:34

הצעירה מנל איבתיסאם, שריגשה את צרפת באודישן ל"דה וויס" ומהר מאד עוררה סערה לאחר שנחשף כי בעבר שיתפה תיאוריות קונספירציות לגבי הפיגוע בעיר ניס, הודיעה על פרישה מהתכנית: "באתי לאחד, לא כדי לפלג"

דה וויס צרפת. צילום מסך
דה וויס צרפת/צילום מסך

הצעירה הצרפתייה מנל איבתיסאם, בת למשפחה ממוצא סורי, הודיעה על פרישה מתכנית הריאליטי "דה וויס" בצרפת על רקע הסערה שהתעוררה בעקבות חשיפת פוסטים שכתבה בעבר. כזכור, לפני ימים ספורים ריגשה איבתיסאם את שופטי התכנית ואת צרפת כולה כששרה באודישן ל"דה וויס" את השיר "הללויה" של ליאונרד כהן באנגלית ובערבית. אלא שמהר מאוד נחשפו פוסטים בפייסבוק שכתבה, ובהם תהתה אם כוחות הביטחון הצרפתים היו מעורבים בפיגוע שאירע לפני כמה שנים בעיר ניס. "הממשלה היא הטרוריסטית האמיתית", כתבה בהתייחסה לפיגוע הקשה, שבו נרצחו 86 בני אדם.

לאור הסערה האדירה שהתחוללה בצרפת בימים האחרונים, הודיעה איבתיסאם כי היא עוזבת את התכנית. היא פרסמה ביוטיוב סרטון פרישה שבו אמרה: "כאמנית וכזמרת השתתפתי בתוכנית כדי לאחד, לא כדי לפלג. כדי לעורר השראה, לא כדי להשרות אפלה. יש לי אמונה במין האנושי ובעתיד מלא אהבה, שלום וסובלנות. יש לי אמונה במדינה שלי, צרפת. קשה לי מאוד עם המתחים שצפו בימים האחרונים. מעולם לא רציתי לפגוע באיש, ולכן החלטתי להפסיק את ההרפתקה שלי בתוכנית.

הביצוע שהימם את השופטים

"מבחינתי", הוסיפה איבתיסאם ואמרה, "מה שקרה בימים האחרונים הוא אתגר שאתמודד איתו כדי להמשיך ולהפיץ מסרים של שלום. אני שומר על החיוך ולא אכנע לפחד. עם הנשמה שלי ועם הלב שלי, אמשיך לשיר כדי לחבר בין אנשים. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי ולכל מי שסולח על טעויות. אני אוהבת אתכם".

הערוץ הצרפתי שבו שודרה התכנית "דה וויס" הודיע כי הוא מכבד את החלטתה של המועמדת בת ה-22. בכל אופן, בצרפת התעוררה סערה בעקבות הודעת הפרישה של איבתיסאם. ברשתות החברתיות ובכמה כלי תקשורת תהו אם לא נעשה לה עוול גדול מדי. כמה כותבים ציינו כי איבתיסאם בסך הכול העלתה ספקות, שאלה שאלות, ותהתה לגבי אפשרות של קיום תיאוריות קונספירציה, כפי שצעירים רבים במדינה עושים.

  • עוד באותו נושא:
  • דה וויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully