וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן מוציא שיר חדש עם 'נוער שוליים': "אני מת על פופ קיטשי"

13.2.2018 / 9:19

תודו שעל שילוב כזה לא חשבתם: אביב גפן מארח את כוכבי "נוער שוליים" לשעבר, מיקיאגי ודודי לוי, בשיר חדש בשם "את לא לבד" מתוך אלבומו שבדרך. גפן: "הייתה לי זכות להחיות את הסאונד של 'נוער שוליים'. פופ משפיע עלי עד היום"

יח"צ - חד פעמי

אביב גפן מוציא שיר חדש "את לא לבד" מתוך אלבומו שבדרך. בשיר החדש מארח גפן את כוכבי "נוער שוליים" לשעבר, מיקיאגי ודודי לוי. את השיר כתב והלחין אביב גפן, והוא עיבד והפיק אותו מוזיקלית ביחד עם עופר מאירי.

"השיר נולד כתשובה למכתב כואב שקיבלתי ממעריצה והמכתב נחתם במילים 'את לא לבד' שהולידו באותו הערב את השיר הזה", מספר גפן. "ברגע שהשיר נכתב קפצו לי לראש מיקיאגי ודודי לוי וחשבתי לעצמי שהייתי רוצה לשמוע אותם בתוך השיר הזה. (...) לא הודיתי בזה אבל לא היה לי נעים לראות איך 'נוער שוליים' דרסו אותי ואת חבריי ב-1990 בממתקי פופ שנפלו על הראש שלנו מגובה המצעדים. שנים אחרי זה חזרתי לאלבומים שלהם והבנתי שהם עשו פה משהו גדול שלא השכלתי להבין בהתחלה. הייתה לי זכות להחיות את הסאונד של 'נוער שוליים' ולו רק לשיר אחד".

גם אתה התנסית פה ושם בפופ.

"השיר הזה הוא כמובן שיר פופ, כמו גם שירים אחרים שלי - "מחר, "שיר הסמרטוטים", ו-"טיפות". אני מניח שכל אלו שירי פופ מתוקים. גדלתי על מגזיני פופ גרמנים כמו "bravo", אפילו הייתי בנעוריי די-ג'יי וניגנתי יורו טראש וסלואו לזוגות מחוצ'קנים בבית העם, כך שלשם הכול מתנקז וזה משפיע עלי עד היום".

ומה דעתך על הפופ העכשווי בישראל?

"בישראל היום יש גל של פופ לטיני שאני פחות מחובר אליו אבל הוא עשוי ברובו טוב. זה פתוח לטעם אישי. מבחינתי הסינגל עם מיקיאגי ודודי זה סוג של פופ קיטשי שאני הכי מחובר אליו, השתמשתי גם בסינטיסייזר וינטג' ופנדר רודס אמיתי כך שלא בהיתי במסך מחשב ושיחקתי עם אפקטים".

מיקיאגי סיפר לוואלה! תרבות: "כשאביב פנה אלי לשתף איתו פעולה, הסתייגתי מהרעיון כי אני רגיל להיות סוליסט ואפילו קיוויתי שהשיר שיוצע לי יהיה לא לטעמי, אבל משמיעה ראשונה הבנתי שיש פה שיר מנצח. מלודיה קליטה, טקסט חם ואנושי ואווירת וינטג' שהזכיר לי נשכחות. לדעתי זה בין השירים המוצלחים והמעניינים שיצאו בארץ בשנים האחרונות".

אביב גפן מיקיאגי דודי לוי. רונן פדידה,
גפן, לוי ומיקיאגי/רונן פדידה

את לא לבד / מילים ולחן: אביב גפן

זו רק שעה קודרת שעוד מעט נגמרת
ואם את שוב חושבת יכול היה להיות אחרת
הכוכבים הקטנים האלה כמו תליון בשרשרת
קישוטים בשמי הערב את מביטה בעצב

את לא לבד גם כשנדמה
את לא לבד
איש לא שכח
העולם עוד ינגן את השיר שלך
את לא לבד גם אם רחוק
את לא לבד
איש לא הלך
העולם עוד ינגן את השיר שלך

נחשפת לאור אפל לכוח
שלא נותן מנוח
נושרת כמו שלכת
עכשיו הזמן לפרוח

את לא לבד גם כשנדמה
את לא לבד
איש לא שכח
העולם עוד ינגן את השיר שלך
את לא לבד גם אם רחוק
את לא לבד
איש לא הלך
העולם עוד ינגן את השיר שלך

פתאום את לא לבד
והעיניים יבשות
הצבעים חוזרים לאור

את לא לבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully