וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הריקוד הסקסי הזה גרם למעצרה של רקדנית הבטן

13.2.2018 / 9:03

יקטרינה אנדרייבה בת ה-31 הופיעה בצורה פרובוקטיבית למדי במועדון לילה, בשמלה חושפנית וללא תחתונים, ונעצרה על ידי המשטרה המצרית: "החוקים מחייבים רקדניות ללבוש תחתונים"

https://www.instagram.com/joharabellydancer/

מצרים ידועה כמדינה שמרנית למדי, ועדות לכך ניתן היה לקבל לאחרונה, כשרקדנית הבטן הרוסיה יקטרינה אנדרייבה בת ה-31 נעצרה על ידי המשטרה, משום שההופעה שלה במועדון לילה מקומי היתה פרובוקטיבית מדי.

ההופעה של אנדרייבה הפכה ויראלית, כשנראתה רוקדת עם שמלה נטולת תחתונים, בעלת מחשוף גדול, מנענעת את ירכיה ובשלב מסוים גם את שדיה החשופים למחצה.

עוד בנושא:
"מאוד מכוער": זמרת הצטלמה בתמונות סקסיות וחושפניות באנדרטה לזכר השואה
האמת על כוכבת הטלוויזיה שצולמה מקיימת יחסי מין בפומבי

לכוחות האבטחה המקומיים זה הספיק והם עצרו אותה בטענה כי היא עוברת על כללי המוסר של המדינה. "החוקים על רקדניות מחייבים אותן ללבוש תחתונים בכל צבע מלבד בז'", אמר התובע המחוזי חאתים פאדי. כן, קראתם נכון. "יקטרינה לא לבשה תחתונים, וכמובן שזה היה פרובוקטיבי".

עוד באותו נושא

רקדנית בטן הסתבכה עם המוסלמים בגלל קליפ סקסי

לכתבה המלאה

אנדרייבה, לה סטודיו לריקוד במוסקבה, שוחררה אחרי שערבות בסך 285 דולר שולמה. על פי כלי תקשורת ערבים, אחת הסיבות למעצר היתה שעבדה ללא רישיון מסודר, ולא מן הנמנע כי תושעה כעת מריקודי בטן במצרים. בשיחה שלה עם ה"דיילי מירור" הבריטי היא תיארה את החוויה כ"ימים הקשים בחיי". היא אמרה שהיא |איבדה תקווה מרגע לרגע, אבל ידעתי שיש הרבה אנשים שמתפללים לשלומי ועובדים קשה כדי לשחרר אותי. נשארתי חזקה עבורם, שוחררתי והצדק ניצח - מה שמוכיח את חפותי".

בפוסט באינסטגרם היא כתבה שהיא עדיין לא יודעת מה הסיבה האמיתית למעצרה וטענה ש"רקדנים מקצוענים יודעים שהתלבושת שלי תקינה לגמרי". היא צרפה סרטון מההופעה שלה בה לטענתה ניתן לראות שאין שום דבר לא חוקי במה שלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully