וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופירה וברקוביץ'": פערי הרמות השכליות בין המגישים לאורחים קשים לצפייה

שחר קורן

18.2.2018 / 1:07

אחרי שברקוביץ' סיפר כיצד נהג להשליך אפרוחים למאוורר, הגיעה טל גלבוע כדי לדבר איתו ועם אופירה על טבעונות, אבל יחסי הכוחות שם יצרו מפגן עצוב וחד צדדי של עליונות מצדה של האורחת. בנוסף: השיחה על המתנות של נתניהו הוכיחה שוב עד כמה קשה לצמד לנהל דיון ענייני

צילום מסך

אז 'פירה וברקו לא הצליחו להביא השבוע לאולפן את ראש הממשלה נתניהו? מה עם איזה ריאיון ראשון אחרי המלצות המשטרה? התאכזבתי. איפה הימים של הקלטות יאיר נתניהו וטקטיקת ה-End-Send המפורסמת שאופירה למדה בשב"כ? דוגרי? נתניהו לא ימצא מראיין כמו אייל ברקוביץ' אפילו בערוץ 20, אם הוא יגיע לתוכנית בשבוע הבא אני מבטיח לו קבלת פנים סטייל אייל גולן, כולל תואר זמר השנה שמונה פעמים רצוף וסטורי באינסטגרם של אופירה ופירגון בפינת ה"גליצ'ים".

במקום נתניהו קיבלנו דיון "ענייני" על ההמלצות עם הסייד קיק העליז של הגברת נתניהו, בני ציפר, והסייד קיק המבואס של אלדד יניב, יועז הנדל. מדובר באורחים שרלוונטיים לדיון בערך כמו רוס ורייצ'ל. גם ציפר והנדל היו בהפסקה בשנים האחרונות. ציפר הפסיק להיות עיתונאי והפך לקוריוז סטייל אביבית בר זוהר, והנדל הפסיק להיות ימני קול וחתיך כמו ינון מגל והפך לחנוך דאום. אם אפשר לקרוא למה שקרה באולפן "דיון" אז הוא הוכיח שוב (ושוב) כמה קשה לשניים לקיים ריאיון ענייני ולספק כותרות. במשך 15 דקות שיחה (נטו) הארבעה לא זזו מילימטר מרמת הסנטימנט לביבי - אוהב/מחבב/שונא/מסמפט - והתחושה הייתה מנומנמת כמו שיעור אזרחות בכיתה ט'.

אופירה וברקוביץ 16/2/2018, בני ציפר. צילום מסך
סיידקיקס. בני ציפר ויועז הנדל (צילום מסך)/צילום מסך

על מה "מותר" להדיח ראש ממשלה? סיגרים? שטויות! חליפות? קקה בלבן! שמפניות? כולם אוהבים! ספינת חלל? מה יש לו לעשות עם זה בכלל?! מבחינת ברקו רק העברה של מיליונים לחשבון הבנק נחשבים לשוחד. אם מישהו עורך רישום על כמות הנושאים בהם ברקו לא מבין אפשר להוסיף גם דין ומשפט.

למי שצלח את הדיון המיותר הראשון בענייני נתניהו אל האולפן הביאו גם את השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, כדי לדבר בדיוק על אותו הנושא. למה? ככה. גמליאל היא האישה מספר אחת בתנועת הליכוד (אצבע משולשת למירי רגב? לא נכחיש) ולא נחשבת לתומכת גדולה בנתניהו. אסייג ניסתה לנווט את ספינת הרפאים הזאת למחוזות מעניינים ושאלה את גמליאל אם באופן אישי היא לוקחת מתנות או לא (לא), אך ברקו סיים את הדיון בכך שהסביר שלראש ממשלה מותר. למה? שוב - "ככה". קבלו את תוכנית הילדים של אייל ברקוביץ', "ברקו וככה".

אם אין לה שום דבר מעניין לומר על ביבי אולי תשאלו אותה קצת על המשרד לשוויון חברתי? "מה זה אומר בכלל שוויון חברתי?", שאל הברקו. הרי בכל העולם יש מעמדות - עשירים, עניים, מעמד ביניים וכדורגלנים. מה זה השטויות האלה על שוויון? מה היא שמאלנית?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אופירה וברקוביץ 16/2/2018, האחיות נוי, עמית, לירון רביבו. צילום מסך
בנות בבית, סיוט בבית. האחיות רביבו (צילום מסך)/צילום מסך

קבלו את הנסיך של המוזיקה המזרחית - איתי לוי. נסיך הוא הבא בתור לרשת את הכס אחרי המלך. המלך הוא אייל גולן שהתארח בתוכנית רק בשבוע שעבר. בהמשך לטרמינולוגיה המלוכנית, הריאיון הרגיש כמו מפגש מעריצים של "משחקי הכס". מי חזק יותר - איתי סנואו או אייל לאניסטר? הישארו איתנו לדיון שיסתיים בפתאומיות על ידי האש של הדרקונית אופירה. שמו של אייל גולן (על הטיותיו) הוזכר בדיון כעשרים פעמים. מי שלא הקיא ממופע החנופה בשבוע שעבר קיבל שידור חוזר.

ה"גולסטאריות" - לירון, נוי ועמית רביבו, הצטרפו לשיחה שהייתה רעש לבן עם החלקה יפנית. מכירים את הרגעים שבהם אתם חושבים, "לו רק הייתי זבוב על הקיר כדי לדעת מה קרה שם..." אז השיחה עם האחיות התנהלה במעמד צד אחד - זבובים.

דבר אחד דווקא לקחתי מהדיון, סיפור על יחסי גברים ונשים מאת א. ברקו, שהלך ככה: "היה לי חבר טוב כשגרתי בלונדון שהיו לו ארבע בנות ואשתו. רק בנות היה בבית - סיוט. כל בוקר הוא היה שם בצנצנת בסלון 500 פאונד. היה חוזר בלילה - הצנצנת ריקה. היו מרוקנות אותו הבנות. פדיקור, מניקור, קניות. יודעות מה הוא עשה בסוף? עזב את הבית".

אופירה וברקוביץ 16/2/2018, טל גלבוע. צילום מסך
לא כוחות. טל גלבוע (צילום מסך)/צילום מסך

יותר משעה לתוך התוכנית והגענו לדיון המעניין הראשון (והאחרון) לשבוע - טל גלבוע. גלבוע, אחת משבעת הטבעונים המשפיעים ביותר בעולם, הגיעה לאולפן כדי להגיב לציטוט של אייל ברקוביץ' (כזכור, הוא נהג להרוג אפרוחים פצועים כשהשליך אותם לתוך מאווררים). הדיון היה עצוב ולא רק בגלל העוול האיום שנעשה לבעלי החיים, דווקא פערי הרמות השכליות העצומים בין גלבוע לברקו היו קשים לצפייה כמו סרטון על שחיטה כשרה. איך אפשר לדבר מוסר, ערכים וצדק עם אדם שכל מה שיש לו לומר הוא "אבל טעים לי".

גלבוע היא אישיות שנויה במחלוקת, ההתנהלות האגרסיבית שלה גורמת לרבים לחוש אנטגוניזם כלפיה אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה, וזה היכרות עם החומר. כשאופירה סיפרה שתגיע לאולפן כדי לנסות לשכנע אותם להפוך לטבעונים, קיוויתי שלפחות אחד מהמנחים קרא קצת כהכנה לריאיון (אני מסתכל עלייך אופירה) אבל מסתבר שרצתי קדימה. ברקו החליט שגלבוע מדברת שטויות על ידי מחקר עצמאי שערך - "אני יכול להביא לך רשימה של מאה אנשים שאם הם לא אוכלים בשר זה עושה להם רע". כמו בבורגראנץ', גם החברים של ברקו הם קומבינה.

התוכנית הסתיימה עם הקומיקאי נדב אבוקסיס ולרגע חשבתי שעברתי ל"דידי בשישי" בערוץ המתחרה. אמ;לק - בדיחות על מרוקאיות הן עדיין ז'אנר בפני עצמו, אופירה אסייג אומרת "מה ששלה שלה" והומואים הם שמאלנים יפי נפש. במקום זמן פציעות קיבלנו זמן פצועים.

קטע מתוך אופירה וברקוביץ 16/2/2018. צילום מסך
בשבוע הבא יתייעצו בנוגע לליין-אפ. אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (צילום מסך)/צילום מסך

היכל התהילה

"לעולם אל תקשיב למוחות בינוניים כשיש לך מוח גדול", טל גלבוע מצטטת את אלברט איינשטיין (הציטוט המקורי הוא "המוחות הגדולים תמיד נתקלו בהתנגדות אלימה מצד המוחות הנחותים", אבל כשמצטטים איינשטיין לאייל ברקוביץ' מספיק לדבר בקווים כלליים).

"אני מבטיחה להתייעץ איתך על הליין-אפ בשישי הבא", אופירה אסייג (אמין כמו הטענה שלא עשתה בוטוקס).

"בדרך כלל בימי שישי אני רואה 'ארץ נהדרת' אבל אתם הרבה יותר טובים במקור", יועז הנדל (המציאות עולה על כל דמיון).

"ברחובות כולם מדברים באותה שפה", איתי לוי (אני חושב שהוא התכוון לעברית אבל מה אני מבין - אני מחדרה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully