וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנבל התחפושות שיכול להטיס אתכם לחופשה זוגית באירופה

27.2.2018 / 8:20

שרונה מרקט יהפוך בימי החג לפסטיבל של תחפושות, מוזיקה, אוכל ופעילויות לילדים, וביום שלישי (27/2) ייערך בו מופע בישול מולקולרי של "אוכל מתחפש" ותחרות תחפושות ענקית עם פרסים שווים. הכניסה חופשית, הפרטים בפנים

פורים במתחם שרונה מרקט. יחצ,
הופעות, סדנאות קולינריות ותחרות תחפושות שווה בשרונה מרקט/יחצ

פורים הוא החג השמח והצבעוני ביותר בלוח השנה, וימי החופשה בו הם בדיוק הזמן עבורנו להשתחרר קצת, ליהנות הרבה ולצבור חוויות. שרונה מרקט הוא אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים בתל אביב, ומדי שלישי בערב הוא מציע לקהל הרחב הופעות חיות של מיטב האמנים, ערב מנות מיוחדות של מיטב השפים והדוכנים במרקט, ביניהם ישראל אהרוני, שגב משה, יונתן רושפלד ועוד.

שרונה מרקט משלב בין קולינריה לתרבות, ובחג פורים הקרוב יחכה לקהל הרחב קרנבל של תחפושות, מוזיקה ואוכל משובח. כמדי שבוע, גם בפורים הכניסה להפנינג חופשית, ובמקום יתקיימו סדנאות קולינריות, מיצגי אמנות ותערוכות מתחלפות. בשעה 21:00 ייהנה הקהל מהופעה חיה עם ליין של אמנים מהשורה הראשונה, כשבין ה-27/2 ל-3/3 יהפוך המקום להפנינג אחד גדול.

הפסטיבל מתחיל ביום שלישי, 27/2. אז מה מחכה לנו?

יום שלישי, 27/2

מופע בישול מולקולרי מרתק - "מאכלים מחופשים". אין כמו הבישול המולקולרי, שיוצר מראה של מאכל מוכר עם טעמים של מאכל אחר, להתאים לפורים. במופע תוכלו לראות ביצת עין המורכבת מאננס, קוקוס וספרת מנגו ועוד.

האירוע הכי גדול יהיה תחרות תחפושות ענקית, שתחלק פרסים שווים במיוחד. המקום הראשון יזכה בחופשה זוגית באירופה, המקום השני יקבל גיפט קארד שרונה מרקט בשווי 500 שקלים והפרס השלישי יזכה בגיפט קארד שרונה מרקט בשווי 300 שקלים.

ב-21:00 תהיה הופעה בשיתוף הזאפה של לולה מארש ואחריה מסיבת תחפושות, כשצ'ייסרים ואזני המן יחולקו במשך כל הערב.

28/2 עד 1/3

המרקט יהפוך לעולם מופלא עבור הילדים עם פעילויות והצגות דוגמת "הבאר, הנסיכה והצפרדע" ו"שלגיה".

27/2 עד 3/3

מתוכנן שיתוף פעולה מרהיב עם מחלקת עיצוב אופנה של המרכז האקדמי ויצ"ו, שהסטודנטים שלו יצרו קולקציה שלמה בהשראת חומרי גלם של שרונה מרקט. הקולקציה תוצג בתערוכה בתאריכים אלה ברחבי המרקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פורים במתחם שרונה מרקט. יחצ,
פורים שכולו הפנינג/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully